برهانی از توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی، بهداشتی و آموزشی در قالب پویش «جان من ایران من» به همت سمن های مردم نهاد استان گلستان خبر داد.

​اجرای پویش «جان من ایران من» به همت سمن های مردم نهاد گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «شهربانو برهانی» صبح امروز(پنجشنبه ۲۲ آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پویش جان من ایران ‌من با مشارکت سازمان های مردم نهاد در استان گلستان برگزار می شود.
 
 
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان ادامه داد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در استمرار کمک های مومنانه دومین پویش سازمان های مردم‌نهاد تحت عنوان پویش همدلی با عنوان جان ما ایران ما با همکاری و هماهنگی ۲۰ سمن مردم نهاد استانی و تعدادی از سمن های مردم نهاد شهرستانی در استان برگزار می شود.
 
 
وی یادآور شد: در این پویش ۱۰ هزار بسته به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در سه قالب کمک معیشتی، بسته های بهداشتی، تولید محتوا و آموزش بین جامعه هدف توزیع می شود.
 
 
 
برهانی بیان کرد: گروه های هدف کمک های معیشتی در این‌ پویش گروه های آسیب دیده از کرونا هستند و بسته های بهداشت و درمان در مناطق کمتر توسعه یافته توزیع می شود و بسته های تولید محتوا و آموزش برای عموم مردم استان گلستان است.
 
 
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان از مردم خواست در این شرایط کرونایی به این پویش بپیوندند و افراد آسیب دیده از کرونا را فراموش نکنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار