توقیف کامیون حامل ۱۰ تن کره خوراکی قاچاق در گالیکش، اعتراف زن و شوهر سارق به ۲۱ فقره سرقت در گنبدکاووس، ایجاد فرصت شغلی برای ۹۳۱ نفر در کلاله و بخشش سه محکوم به قصاص در رامیان از جمله اخبار کوتاه امروز یکشنبه استان گلستان است.

کشف ۱۰ تن کره خوراکی قاچاق و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران انتظامی گالیکش حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی تنگراه از یک دستگاه کامیون ۱۰ تن کره خوراکی قاچاق با بارنامه جعلی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف کردند.

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران با اطلاع از چندین فقره سرقت در گنبدکاووس طی گشت‌زنی هدفمند در نقاط جرم خیز این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق شدند.

سرهنگ سعید دادگر افزود: این سارقان که زن و شوهر بودند در تحقیقات اولیه پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت در گنبدکاووس اعتراف کردند.

**

سرپرست فرمانداری کلاله با اشاره به تعهد ایجاد هزار و ۹۴۰ فرصت شغلی در سال‌جاری گفت: تاکنون با تلاش دستگاه‌های متولی و همکاری بانک‌ها، زمینه اشتغال پایدار برای ۹۳۱ نفر در این شهرستان فراهم شد که نسبت به ۲ هفته گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

محمد ابراهیمی تودرواری در کارگروه اشتغال کلاله با تاکید بر تکریم و برخورد مناسب با ارباب رجوع، از بانک‌ها خواست شرایط اخذ وثیقه وام اشتغال را تسهیل کنند.

**

دادستان عمومی و انقلاب رامیان گفت: با رضایت اولیای دم، سه محکوم به قصاص در این شهرستان فرصت زندگی دوباره پیدا کردند.

احمد مظفری افزود: پرونده این سه نفر در نوبت اجرا بود که با کمک و پادرمیانی رییس دادگستری رامیان، ائمه جمعه شیعه و سنی، واحد صلح سازش زندان گنبدکاووس و افراد خیر و ریش سفیدان، اولیای دم از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.

**

منصور ملایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از اجرای پل عابر پیاده در سه راهی کلاله، محدوده جغرافیایی روستای کمال آباد شهرستان گالیکش با ۶.۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: این پروژه که با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده، پنجاه و پنجمین پل عابر پیاده در جاده‌های استان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار