بیکی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، روحانیون مروج کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان تجلیل می شوند.

تجلیل از روحانیون مروج کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: روحانیون کانون های فرهنگی و هنری مساجد، طلایه داران ترویج فرهنگ کتابخوانی در مساجد هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: استفاده از ظرفیت روحانیون در مساجد می تواند به ترویج فرهنگ کتابخوانی شتاب دهد و نوجوانان و جوانان را با این فرهنگ همسو کند.

 

بیکی اظهارداشت: اجرای طرح «شنبه های کتاب» در کانون های مساجد، یکی از همان طرح هاست که روحانیون توانسته اند به خوبی آن را اجرا کنند.

 

وی ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به منظور تجلیل از روحانیونی که نقش موثری در ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته اند قصد دارد در هفته کتاب از 15 روحانی شاخص مروج فرهنگ کتابخوانی تقدیر کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: تقدیر از این روحانیون به صورت انفرادی در محل ستاد کانون های استان شکل می گیرد و کاملا نکات بهداشتی و قراردادهای کرونایی رعایت می شود.

 

وی افزود: این تقدیر از روز (یکشنبه 25 آبان) آغاز شده و تا روز (پنجشنبه 29 آبان) انجام می شود.

 

بیکی، هدف از این تقدیر را تشویق روحانیون، به عنوان پیشتازان فرهنگ کتابخوانی دانست که بتوانند فرهنگ کتابخوانی را در بین جوانان و نوجوانان ترویج دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار