معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هویت متعالی بسیج، مولفه مهم تمدن سازی و حذف نظام سلطه در جهان است.

بسیج مولفه مهم تمدن سازی اسلامی و حذف نظام استکبار در جهان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: هویت متعالی بسیج، مولفه مهم تمدن سازی و حذف نظام سلطه در جهان است.

وی با اشاره مولفه های بی بدیل تفکر بسیجی بیان کرد: تا وقتی هویت بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت زنده است دشمن محکوم به شکست است و نمی تواند خللی در اراده قوی ملت وارد کند زیرا که این راهبرد تمدنی در نظام واره امت واحده، براساس اندیشه امامین انقلاب اسلامی، تنیده شده در مکتب عاشورا است و هرگز از بین رفتنی نیست.

دیلمی تصریح کرد: دشمن از هر اهرمی از قبیل تفرقه افکنی، نگاه های قومیتی، تهاجم فرهنگی، دو قطبی کردن جامعه، تحریم و گسترش فعالیت های رسانه ای برای ضربه زدن به شریعت اسلامی استفاده می‌کند اما با انسجام اسلامی، وحدت کلمه، بصیرت افزایی، تعمق بخشی در باورها و اراده ها با رویکرد تفکر بسیجی که ریشه در اصل آموزه های ناب اسلامی دارد می تواند در مقابل آن ایستاد.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: قوام و بقای نظام مقدس اسلامی به برکت هویت و تفکر بسیجی و مردمی و خون شهدای بزرگوار در قامت گفتمان ولایت مطلقه فقیه است.

دیلمی در ادامه با بیان اینکه شهدا با بصیرت و آگاهی برای حراست از مبانی دین، به میدان نبرد شتافتند، خاطرنشان کرد: شهدا با الهام از قرآن و عترت و فرهنگ ناب اهل بیت(ع) جان خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی کردند و امروز ثمرات این خون های پاک را در صدور گفتمان انقلاب اسلامی در جهان و چگونگی تضعیف جبهه استکباری به وضوح می بینیم.

وی گفت: با توجه به این ایثار و جانفشانی ها، امروز اصل ولایت مداری و تکلیف گرایی در این جنگ تمدنی اقتضا می‌کند که از ارزش های اسلامی و میراث امام و شهدا در ساحت علم و عمل، حراست کنیم و افزون بر تجلیل از مقام شامخ آن ها، فرهنگ بسیج و ایثار و شهادت را زنده و پر رنگ تر کنیم.

دیلمی بیان کرد: کشوری که جهاد و شهادت و فرهنگ ایثار و بسیجی دارد همیشه عزت‌مند و سرفرازو پیروز خواهد بود و این درسی است که همگی از سیدالشهدا(ع) و فرهنگ نبوی و علوی گرفته ایم و امروز نظر به شرائط اقتضایی کشور با محوریت شیوع ویروس کرونا و در لبیک به منویات مقام عظمای ولایت، عملیات مردمی فرهنگی و اجتماعی سردار شهید حاج قاسمی سلیمانی را با همین رویکرد برای خدمت رسانی به مردم در سراسر استان با همت تشکل های دینی و انقلابی و شبکه تبلیغ از ۱۳ آبان آغاز و تا ۱۳ دیماه به فضل الهی ادامه خواهیم داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار