کشف ۷۰ تن گندم احتکار شده در کلاله و همراهی مردم این شهرستان با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در رامیان و تعطیلی موقت مراکز تعویض پلاک استان از جمله اخبار کوتاه امروز دوشنبه گلستان است.

کشف ۷۰ تن گندم احتکاری در کلاله و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی کلاله با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی گندم احتکاری در این شهرستان شدند.

وی بابیان اینکه در بازرسی از مکان دپوی گندم‌ها مقدار ۷۰ تن از این محصول کشف شد، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

**

فرمانده انتظامی رامیان از درگیری مسلحانه و دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: براثر این حادثه ۲ نفر مجروح و ۶ متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری با بیان اینکه یکی از مجروحان بر اثر شدت جراحات فوت کرد، افزود: مجروح دیگر نیز که توسط اورژانس ۱۱۵ درحال انتقال به بیمارستان گنبدکاووس بود، توسط ۲ همدست فرد مجروح و تهدید راننده آمبولانس با سلاح گرم، او را به مکانی نامعلوم بردند.

وی ادامه داد: خودروی افراد حمله کننده به آمبولانس در خراسان شمالی شناسایی و با همکاری پلیس این استان، ۲ متهم دستگیر و فرد مجروح هم برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی رامیان، علت این درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی عامل یا عاملان قتل در این پرونده ادامه دارد.

**

رییس پلیس راهور گلستان گفت: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های گرگان، بندرترکمن، آق‌قلا و کلاله با توجه به وضعیت قرمز شیوع بیماری کووید۱۹ تا اطلاع بعدی تعطیلی است.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی افزود: خدمات شماره گذاری در سایر شهرهای استان با وضعیت نارنجی، زرد و سفید با رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی همانند گذشته ارائه می‌شود.

**

محمد ابراهیمی تودرواری سرپرست فرمانداری کلاله با اشاره به وضعت قرمز این شهرستان در شیوع کرونا، از همکاری و همراهی مردم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی طی ۲ روز نخست تشدید محدودیت‌های ۲ هفته‌ای قدردانی کرد.

وی گفت: هم اکنون ۴۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان بستری هستند که ۱۳ نفر از آنان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

**

تیم همخوانی قرآنی دارالقرآن "آل یاسین" دبیرستان پسرانه شاهد متوسطه اول آزادشهر با کسب رتبه نخست مسابقات غیرحضوری استانی به مرحله کشور راه یافت.

**

سید علی حسینی دادستان آزادشهر گفت: ۶ زندانی جرائم غیرعمد و مالی دراین شهرستان با کمک ۲۰۰ میلیون ریالی موسسه خیریه صباح آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

همچنین در مراسمی با حضور مسوولان آزادشهر، ۱۰۰ بسته شامل کیف و لوازم نوشت افزار به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار