مدیرعامل نیروی برق گلستان:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: سالانه ۳۰ میلیارد تومان برای بهسازی شبکه برق روستایی و شهری در گلستان هزینه می شود.

سالانه ۳۰ میلیارد برای بهسازی شبکه برق در گلستان هزینه می شود

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی اکبر نصیری با اعلام این خبر اظهار کرد: در ایام برگزاری کنکور نیروهای امدادی برق گلستان آماده باش هستند تا مشکلی برای حوزه های امتحانی ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در خصوص اعتبارات رفع فرسودگی های شبکه افزود: سالانه ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای بهسازی شبکه های برق شهر و روستا اعتبار داریم که جذب می شود.

وی بیان کرد: همچنین برنامه ای برای تبدیل شبکه مسی به خودنگهدار وجود دارد که بر اساس برنامه پنج ساله، سالی هزار کیلومتر پیش بینی شده و اگر انجام شود به پایداری و رفع فرسودگی کمک خواهد کرد.

نصیری با اشاره به اپلیکیشن برق من، گفت: با نصب این اپلیکشین مشترکان می توانند از هشت خدمت بهره مند شده و همچنین خاموشی ها در آن اطلاع رسانی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اضافه کرد: در سال گذشته هزار ماینر در استان کشف و در سال جاری هم تاکنون کشفیات به ۳۰۰ دستگاه رسیده است.

وی ادامه داد: ۴۷ درصد برق در گلستان توسط شبکه خانگی، ۷.۶ درصد در بخش تجاری، ۱۶.۶ درصد در بخش صنعت، ۱۹.۶ درصد در بخش کشاورزی و ۸.۳۳ درصد در بخش عمومی مصرف می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار