مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: به دلیل خشکسالی و تنش آبی در سال جاری مدیریت مصرف برق با شدت بیشتری انجام می شود.

مدیریت مصرف برق تابستان به دلیل خشسکالی شدیدتر می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی اکبر نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه به دلیل کم شدن نزولات آسمانی، امسال شاهد کاهش آب های زیر زمینی و سطحی در بخش کشاورزی و افزایش انرژی برق هستیم.

وی افزود: برق از آن دسته انرژی های غیر قابل جایگزینی است که برای به دست آوردنش نیروی زیادی صرف می شود و باید تلاش کنیم تا مدیریت مصرف را در همه بخش ها رعایت کنیم.

نصیری با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای صرفه جویی در مصرف برق گفت: در روز هفتم اردیبهشت ماه، اولین روز قطعی برق در راستای صرفه جویی در ادارات برق و آب انجام شد و در روز ۱۵ اردیبهشت نیز تمامی دستگاه های دولتی قطعی برق را شاهد خواهند بود.

وی با بیان اینکه همه افراد در رابطه با صرفه جویی باید پای کار باشند، ابراز کرد: در بخش خانگی مشترکین به سه دسته تقسیم می شوند، از جمله کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف که از بین مشترکین خوش مصرف دارای تخفیف هستند.

مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: ولی اگر مشترکین پر مصرف بتوانند ۱۰ الی ۲۰ درصد کاهش برق داشته باشد، آن ماه برق مصرفی شان رایگان حساب می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار