مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

بانک قرض الحسنه مهر ایران در تفاهم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیشگام برای تأمین بخشی از منابع لازم برای طرح مسکن جوانان در استان گلستان شد.

 با همکاری بنیادمسکن و بانک مهرایران، مسکن جوانان تأمین می شود

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید میر محمد حسینی در این جلسه اظهار کرد: با امضاء این تفاهم نامه بخشی از منابع مالی طرح مسکن جوانان، زوج های جوان، مستاجران و علاقمندان به سکونت در روستاها تامین می شود.

وی افزود: اهدافی چون ماندگاری در روستا، کمک به رونق تولید و اقتصاد روستایی از جمله هدف های مهم این تفاهم نامه است.

حسینی گفت: سهم آورده متقاضیان توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران از طریق طرح کالاکارت مهر ایران تامین می شود و از آنجاییکه بانک مهر ایران بانک مهربانی ها می باشد این تفاهم نامه منشاء اثر خیر و برکت برای تمام محرومین متقاضی مسکن بالاخص جوانان خواهد بود.

در ادامه این جلسه ، مدیر شعب بانک مهر ایران گلستان اظهار کرد: کارکنان و کارشناسان بانک مهر ایران در استان گلستان در تلاش ۶ ماهه با کارشناسان بنیاد مسکن استان موفق به تنظیم تفاهم نامه طرح مسکن جوانان با استفاده از تسهیلات کالاکارت بانک قرض الحسنه مهر ایران شدند .

سید مصطفی صالحی افزود: برای تحقق این تفاهم بزرگ و حمایت از محرومان جهت ساخت و توسعه مسکن های روستایی، این بانک با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت که از محل طرح کالاکارت بانک مهر ایران با کارمزد ۴ درصد و تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال به هر فرد متقاضی پرداخت می شود به خانه دار شدن و توسعه اقتصاد روستائی کمک می کند.

عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران هم در این مراسم اظهار کرد: بنیاد مسکن که همواره با ارائه خدمات بنیادی به مردم و اقشار ضعیف جامعه در بحث مسکن رضایت عمومی را در جامعه ایجاد کرده است.

عیسی امامی افزود: نتیجتاً تفاهم ایجاد شده نقطه عطف تعمیم و گسترش این خدمت به تمام کشور خواهد شد و تا کنون  بانک قرض الحسنه مهر ایران بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال برای توسعه عمران روستایی و خدمات به محرومان از طریق معرفی بنیاد برکت و کمیته امداد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

وی گفت: منابع بانک ها باید بصورت متمرکز در کف خدمت به مردم برای اقتصاد خرد و مولد قرار گیرد.

امامی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهرایران با توسعه فعالیتهای خود در کنار نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد، بنیاد برکت و آستان قدس برای توسعه اشتغال پایدار و مولد در سطوح خرد فعالیت های زیادی انجام داده است.

وی افزود: امروز با امضای این تفاهم نامه با بنیاد مسکن، برای توسعه خدمات عمران روستایی و ساخت مسکن برای جوانان از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح کالا کارت به عنوان یکی از بان های پیشرو دز مینه توسعه روستائی گام برداشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار