مدیر کل سابق اداره کل املاک و اموال گلستان :

مدیر کل سابق اداره کل املاک و اموال استان گلستان گفت: طی سه سال اخیر با پیگیری مستمر این اداره کل، دادگستری، سربازان گمنام امام زمان و سپاه نزدیک به 600 هکتار از املاک استان به بنیاد مستضعفان برگشت داده شد.

نزدیک به600 هکتار از املاک استان به بنیاد برگشت داده شد

به گزارش خبرنگار گلستان24، حسن خسروی صبح امروز در مراسم  معارفه مدیر کل جدید این اداره کل، اظهار کرد: این املام توسط یکی از باندهای بزرگ زمین خواری در استان که در این اداره کل هم رخنه کرده بودند، با پیگیری این اداره کل، سربازان گمنام امام زمان، دادگستری و سپاه بازپس گرفته شد که 145  هکتار آن در آق قلا بود.

وی افزود: در دوران سیل دو سال پیش و پسا سیل، بنیاد مستضعفان که این اداره کل نیز یکی از زیر مجموعه های آن است، برای بازسازی تمامی منازل آسیب دیده سیمان اهدا کرد.

خسروی گفت: با تدابیر بنیاد علوی و قرارگاه عاشوریان، مراوه تپه، محرومترین شهرستان گلستان  به عن آن شهرستان هدف برای توسعه و محرومیت زدایی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه توسعه مراوه تپه، موجب توسعه اقتصادی گلستان می شود، اظهار کرد: این شهرستان دارای پتانسیل های زیادی در زمینه فعالیت های اقتصادی است و محرومیت زدایی از این منطقه و توسعه اقتصادی آن، راه را برای توسعه استان هموار می‌کند.

خسروی گفت:بسیاری از پرونده های سنواتی که نزدیک به 15 سال درحوزه املاک و اموال بلاتکلیف مانده بود، به سرعت در این سه سال حل و فصل  و مشکلات مردم مرتفع شد.

به گفته وی املاک زیادی نیز برای مسکن محرومان و ملی تفکیک و تغییر کابری داده شده  است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار