متا دیسکریپشن : بهترین قیمت روز انواع ماشین لباسشویی پاکشوما، خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با گارانتی اصلی، فروش اقساطی و نقدی ماشین لباسشویی پاکشوما بدون ضامن

تایتل : خرید قسطی با کمترین قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما در بازار

ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجاست

ماشین لباسشویی پاکشوما در انواع مدل‌های درب از بالا و درب از جلو با ظرفیت‌های گوناگون در بازار موجود می‌باشند و انتخاب بسیاری از خانواده‌های ایرانی و تازه عروسان هستند. با توجه به تحریمات علیه ایران، فضا برای عرض اندام لوازم خانگی ایرانی از جمله محصولات پاکشوما ایجاد شده است و  این محصولات در بسیاری از فروشگاه‌ها دیده می‌شوند. از این رو برای بسیاری از مشتریان این پرسش‌ها مطرح شود که موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجاست؟ پاکشوما تحت لیسانس کدام کشور است؟ آیا ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟

01

پاکشوما یک برند معتبر و شناخته شده ایرانی است که در زمینه تولید محصولات گوناگونی چون یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جارو برقی و … فعالیت دارد. پاکشوما در ابتدا تحت برند لیدی واش فعالیت می‌کرد و سپس با شرکت‌های بزرگی چون ال جی و فیلیپس همکاری داشته است. این برند با گذشت زمان با تکیه به نیروهای متخصص خود توانست هر آنچه که از برندهای خارجی را آموخته بود به کار ببرد و محصولات لوازم خانگی خود را از نظر تکنولوژی‌های روز ارتقا دهد و حرفی برای گفتن داشته باشد.

برخی از برندهای لوازم خانگی ایرانی، قطعات و موتور مورد نیاز در ساخت لباسشویی‌های خود را از کشورهای دیگر تامین کرده و در کارخانه خود صرفا کار مونتاژ را انجام می‌دهند ولی شرکت پاکشوما از خرید قطعات از دیگر کشورها اجتناب کرده و صفر تا صد قطعات ماشین لباسشویی را خودش تولید می‌کند بنابراین این محصولات ماهیت تماما ایرانی دارند.

این ویژگی سبب می‌‌شود تا هم کیفیت لباسشویی بالا برود و همچنین در صورت خرابی و نیاز به تعمیر لباسشویی پاکشوما، قطعات یدکی همیشه در دسترس باشند در نتیجه امر پشتیبانی و تعمیر دستگاه راحت‌تر و سریع‌تر است.

اگر شما هم قصد خرید این کالای ایرانی را دارید توجه کنید عواملی چون میزان گنجایش، نوع مدل، امکانات و سایر مشخصات فنی بر قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما تاثیر مستقیمی دارند، بنابراین قبل از خرید نیازهای خود را به خوبی بشناسید تا بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما را که متناسب با خواسته‌هایتان است را خریداری کنید. برای مثال اگر خانواده کم جمعیت دارید و یا زوج جوانی هستید خرید مدل‌های 5 و 6 کیلویی برای شما مناسب است و خانواده‌های پر جمعیت باید ظرفیت‌های بالاتری را برای خرید انتخاب کنند.

02

کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما

شرکت پاکشوما همواره توجه ویژه‌ای به طراحی و به بروز بودن ماشین لباسشویی‌های خود دارد و تلاش کرده تا بهترین کیفیت را همراه با زیباترین طراحی به مشتریان عرضه کند و خوشبخاته از این لحاظ توانست است خریداران را تا حد زیادی راضی نگه دارد.

پاکشوما ماشین لباسشویی‌های خود را به برنامه‌های شستشوی متنوعی مجهز کرده است تا بهترین نتیجه شستشو را برای البسه بدون آسیب رساندن به الیافشان داشته باشند. در برخی از مدل‌ها نیز وجود موتور اینورتر سبب کاهش صدا، لرزش و مصرف انرژی دستگاه تا حد چشمگیری شده است.

جالب است بدانید که ماشین لباسشویی‌های کندی که در ایران موجود هستند مونتاژ قطعاتشان در کارخانه پاکشوما انجام می‌شود و تنها نام تجاری کندی را یدک می‌کشند. قیمت ماشین لباسشویی کندی و قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی ارزان‌تر است. در واقع استفاده از فناوری‌های مناسب در کنار طراحی زیبا و قیمت خوب، بهترین ترکیب برای ارائه یک ماشین لباسشویی خوب از نظر مشتریان است.

 

 

از طرفی این محصولات دارای ضمانت نامه طولانی مدت 24 ماهه هستند که مهر تاییدی بر بالا بودن کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما دارد. در پایان باید باید بگوییم که اگر قصد حمایت از کالای ساخت ایران را به شرط کیفیت دارید می‌توانید مطمئن باشید که برند پاکشوما آن کالا را دارد. ماشین لباسشویی‌های پاکشوما از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارند ولی هنوز هم یک سر و گردن از لباسشویی‌های برندهای سرشناس خارجی پایین‌تر هستند بنابراین هرگز نباید به مقایسه جزء به جزء آنها با برندهای خارجی بپردازید.

به طور کلی شما با خرید ماشین لباسشویی پاکشوما ضمن حمایت از کالای ایرانی نگرانی بابت تقلبی بودن محصول ندارید و از خدمات پس از فروش قوی نیز برخوردار خواهید شد.

 معایب ماشین لباسشویی پاکشوما

 مشاوره گرفتن از کسانی که تجربه خرید ماشین لباسشویی پاکشوما را دارند یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای دانستن معایب آن است در نتیجه ما در این بخش به شرح معایب ماشین لباسشویی پاکشوما از نظر مصرف کنندگان پرداخته‌ایم که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. برخی از مدل‌های ماشین لباسشویی پاکشوما که موتور اینورتر ندارند صدا و لرزش زیادی را در زمان کار کردن ایجاد می‌کنند.
  2. حتما به سرویس سالانه نیاز دارند.
  3. ماشین لباسشویی‌های درب از بالا پاکشوما مصرف انرژی بالایی دارند.
  4. در برخی از مدل‌ها نشت آب مشکلی بوده که مصرف کنندگان با آن رو به رو شده‌اند.

نمایندگی فروش لباسشویی پاکشوما

امروزه مراکز و فروشگاه‌های بسیاری محصولات لوازم خانگی پاکشوما را به فروش می‌رساند که تعدادشان کم نیست و برخی قابل اعتماد نیستند. به شما توصیه می‌کنیم که برای خرید این کالا به نمایندگی فروش لباسشویی پاکشوما یا فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید تا این محصولات را با تضمین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

 

03

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما در فروشگاه سل

اگر سری به بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی زده باشید حتما متوجه شده‌اید که قیمت محصولات پاکشوما به صورت یکپارچه نیست برای مثال ممکن است قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 10264t در فروشگاهی بالاتر از فروشگاه دیگری بوده باشد. اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی پاکشوما با بهترین قیمت بازار هستید ما به شما فروشگاه سل را پیشنهاد می‌کنیم.

سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اعتماد است که در آن قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۵ کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۶کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۹کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما سیلور و ... همراه با عکس و اطلاعات جامع از ویژگی‌های کالا درج شده است. در نتیجه شما یک خرید اینترنتی هوشمندانه و متناسب با خواسته‌هایتان را با سل تجربه خواهید کرد.

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از دیگر برندها را دارید باید بگوییم که در سل قیمت ماشین لباسشویی اسنوا، جی پلاس، دوو، ایکس ویژن و دیگر برندها نیز مناسب بوده و در مقایسه با اکثر فروشگاه‌ها بهتر است.

فروش اقساطی لباسشویی پاکشوما بدون ضامن

برای بسیاری از خانواده‌ها قیمت آخرین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما و یا دیگر مدل‌ها بالا است و از نظر مالی توان خرید یک جا و نقدی این محصولات را ندارند در نتیجه به دنبال فروشگاهی هستند که در زمینه فروش اقساطی پاکشوما فعالیت داشته باشد.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد بوده و به دنبال خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما هستید و از طرفی هم ضامن ندارید اصلا نگران نباشید. فروشگاه اینترنتی سل با فروش اقساطی لباسشویی پاکشوما با ایده‌آل‌ترین شرایط فرصتی را فراهم کرده است تا تمای اقشار جامعه بتوانند خرید اقساطی این کالاها را به روش‌های گوناگون و متناسب با شرایط خود انجام دهند.

جهت اطلاع از شرایط و نحوه خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما بدون ضامن و دیگر روش‌ها تنها کافی است با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار