معاون صمت گلستان خبر داد

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تشکیل پرونده تخلف ۷۲ میلیارد ریالی برای یک واحد کشتارگاه طیور در استان خبرداد.

تخلف ۷۲ میلیارد ریالی یک کشتارگاه طیور در گلستان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی اصغر اصغری  اظهارکرد: یک واحد کشتارگاه طیور در گلستان به دلیل عدم ثبت اقدامات کشتارگاه در سامانه جامع تجارت زمینه عرضه خارج از شبکه مرغ را در بازار فراهم کرده که برای ان پرونده تشکیل شد.

اصغری اضافه کرد: پرونده تخلف این واحد کشتارگاه طیور به ارزش تقریبی ۷۲ میلیارد ریال جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با توجه به الزام ثبت نام همه واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان در سامانه جامع تجارت و همچنین ثبت اطلاعات صدور فاکتورهای فروش مرغ توسط کشتارگاه‌ها در این سامانه، از هرگونه خروج مرغ بدون شناسنامه از استان جلوگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین کشتارگاه‌های استان باید فاکتور فروش تحویل مرغ را که به عاملان حمل یا توزیع کنندگان عمده مرغ تحویل دهند و آن در سامانه جامع تجارت ثبت و از تحویل مرغ به واحدهای صنفی که در سامانه ثبت نام نکردند، خودداری کنند.

اصغری بیان کرد: گلستان با فعالیت ۱۴ کشتارگاه صنعتی مرغ از استان‌های مطرح در حوزه تولید گوشت مرغ و ارسال به سایر استان‌های در سطح کشور است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار