مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان :

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی کشور در استان گلستان صادر شده و استقبال بسیار خوبی از شاخه گردشگری کشاورزی در استان صورت گرفته است.

صدور نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی کشور در استان

به گزارش خبرنگار گلستان24،  احمد تجری در خصوص امضای تفاهم نامه توسعه گردشگری کشاورزی در گلستان ، با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر ۷۰متقاضی گردشگری کشاورزی در سطح استان شناسایی و در حال پیگیری مراحل اداری است.

وی افزود: توسعه استان گلستان بر سه محور تعریف شده که گردشگری و کشاورزی دو محور آن است و با توجه به اهمیت تنوع بخشیدن به حوزه های مختلف گردشگری طبق علایق خاص گردشگران، افزایش اشتغالزایی، بهبود معیشت روستایی، توسعه پایدار روستایی، حفظ حقوق و منافع مشروع قانونی بهره برداران کشاورزی و فعالان گردشگری در راستای پیشبرد اهداف گردشگری این تفاهم نامه امضاء شد.

تجری با اشاره به ظرفیتهای بی نظیر گلستان در حوزه گردشگری کشاورزی گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری فرایند همکاری و هم افزایی دو دستگاه را افزایش داده و تعامل دو سویه خوبی به وجود خواهد آورد.

وی  گفت: گلستان پایلوت یا استان آزمایشی گردشگری کشاورزی است و در آینده ای نه چندان دور گردشگری کشاورزی یکی از پررونق ترین نوع گردشگری در استان خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار