امام جمعه گرگان:

امام جمعه گرگان با بیان اینکه بنده پروژه تله کابین گرگان را در کنار پروژه های مهمی همچون آشوراده یک امر فرعی می دانم، گفت: باید پروژه هایی اجرا شود که برای شهر و استان جاذبه ایجاد کند.

تله کابین گرگان بدون وجود جاذبه ملی توجیه اقتصادی ندارد

به گزارش گلستان 24، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی  صبح امروز در دیدار با اعضای جدید شورای شهر گرگان ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(علیه السلام) اظهار کرد: مردم در انتخابات،  شما را امین خود انتخاب کردند و به لطف خداوند این امانت و مسئولیت به شما واگذار شد.

وی ادامه داد: هر مسئولیتی یک امانت است، امانت در شریعت اسلام مورد توجه است و معیار ایمان امانتداری است.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان خواست امانتداری در مسئولیت را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) فرمودند کسی که امانتدار نباشد دین ندارد.

آیت الله نورمفیدی افزود: گاهی انسان بین منافع و مصالح خود، گروه و یا اقوام و دوستانش با منافع جامعه سر دو راهی قرار می گیرد و اگر مسئولی به دنبال منافع شخصی، گروهی و فامیلی باشد مردم از او جدا خواهند شد اما اگر مصالح عامه و منافع ملی و کشور را بر منافع خود مقدم بدارد پیوند جامعه با وی بیشتر می شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه بودجه یک هزار میلیاردی برای شهر گرگان رقم بزرگی نیست،  تصریح کرد: اموال شهرداری بیت المال و امانتی از سوی مردم است لذا مسئولان ذی ربط باید در امانتداری این مهم کوشا باشند.

وی به اعضای شورای شهر گرگان توصیه کرد منافع عمومی و جامعه را بر منافع شخصی و گروهی مقدم بدارند و تا می توانند مصالح فردی را فدای مصالح عامه و پیشرفت و آبادانی شهر کنند.

امام جمعه گرگان به اجرای پروژه تله کابین در گرگان اشاره کرد و افزود: اگر طرح گردشگری جزیره آشوراده اجرا شود و یک جاذبه کلی و ملی برای استان گلستان ایجاد کند در کنار آن تله کابین می تواند موردتوجه باشد و در غیر این صورت تله کابین توجیه اقتصادی ندارد.

آیت الله نورمفیدی به دیوار دفاعی گرگان اشاره کرد و متذکر شد: دیوار دفاعی گرگان می تواند یک جاذبه بین المللی برای گلستان باشد و مسافران و گردشگران خارجی را جذب گلستان کند.

وی گفت: باید جاذبه های ملی و بین المللی را در استان فعال کرد و اعضای شورای شهر گرگان باید برای احیای جزیره آشوراده، دیوار تاریخی گرگان و امثال آن گام بردارند سپس برای پروژه هایی مانند تله کابین اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه بنده اجرای پروژه تله کابین را در کنار پروژه های مهمی همچون آشوراده یک امر فرعی می دانم، تاکید کرد: باید پروژه هایی ایجاد شود که برای شهر و استان جاذبه ایجاد کند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه باید پروژهایی در شهر گرگان ایجاد شود که موجب رونق شهر و استان گلستان شود، بیان کرد: باید فاکتورهای شهر اسلامی در سطح شهر پیاده سازی و اجرایی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار