با ۶۲نفر اشتغالزایی مستقیم

طرح‌های تعاونی گلستان امروز همزمان با سراسر کشور، افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های تعاونی گلستان همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستا24، سعید مازندرانی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۶۲نفر به طور مستقیم و ۵۰نفر غیرمستقیم، شغل ایجاد شد.

استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: امروزه الزماً حضور و فعالیت شرکت‌ها و صنایع بزرگ به معنای توسعه یافتگی نیست بلکه نماد توسعه، شرکت‌های کوچک و تعاونی‌ها هستند.

هادی حق شناس افزود: تعاونی‌ها از منظر عدالت اجتماعی، تقسیم ثروت، توزیع عادلانه درآمد، تعدد سهامداران سودآور هستند.

وی ادامه داد: تعاونی‌ها نماد استفاده از سرمایه‌های کوچک و ایجاد سرمایه‌های بزرگ و منافع بزرگ هستند و باید از این ظرفیت در مسیر توسعه استان بیش از پیش اسفاده شود.

حق شناس خاطرنشان کرد: مسئله و مشکلات تعاونی‌ها را مشکلات استان می‌دانیم و در مسیر حل مشکلات در استان و یا با استفاده از ظرفیت مدیران بالادستی همکاری لامز را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: کشاورزی یکی از ظرفیت‌های اساسی استان است که می‌توان با بهره گیری از همراهی تعاونی‌ها زمینه ارتقا اشتغال و درآمد را در این بخش فراهم آوریم.

در این جلسه همچنین، نمایندگان تعاونی‌ها دغدغه‌های خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند و پیرامون آن دستورات لازم صادر و همچنین از تعاونی‌های برتر در سطح استانی و ملی، قدردانی شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار