استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت فراهم آوردن صنایع تبدیلی در استان، فرآوری محصولات و جلوگیری از خام فروشی آن راهی مهم برای کسب ارزش افزوده بیشتر و رونق کشاورزی گلستان دانست.

تاکید استاندار بر ضرورت رونق صنایع تبدیلی در گلستان

گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه دام و طیور، شیلات و آبزیان، ششمین نمایشگاه بذر ،کود ،سم و نهاده های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه ،ادوات باغبانی، ماشین ها و صنایع وابسته گلستان اظهار داشت:باید محصولات کشاورزی گلستان را فرآوری کرده و سپس به خارج از استان ارسال کنیم.

وی بیان کرد: گلستان دارنده رتبه های بالا در تولید محصولات مهم کشاورزی و باغی است و باید تلاش کنیم با رونق صنایع تبدیلی، درآمد کشاورزان را بیشتر و انگیزه آنان برای تولید محصولات با کیفیت تر را افزایش دهیم .

استاندار گلستان افزود: برای داشتن محصولی خوب و مناسب باید سم ، کود و بذر خوبی داشته باشیم که برگزاری این نمایشگاه ها به این روند کمک می کند.

هفدهمین نمایشگاه دام و طیور، شیلات و آبزیان، ششمین نمایشگاه بذر ،کود ،سم و نهاده های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه ،ادوات باغبانی، ماشین ها و صنایع وابسته در محل نمایشگاه های بین المللی استان تا ۸ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گلستان در گرگان برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار