رئیس دانشگاه آزاد گلستان:

رئیس دانشگاه آزاد گلستان گفت: بسیاری از یارانه هایی که در دولت گذشته از جیب مردم برداشته شده بود، سرانجامی نامعلوم پیدا کرد.

یارانه هایی که از جیب مردم برداشته شد، سرانجامی نامعلوم پیدا کرد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری در در جمع شورای بسیج اصناف و جمعی از فعالان بازار استان اظهار کرد: در دوره هشتم هدفمند سازی یارانه ها را تصویب کردیم به این شرط که ۶۰ درصد هدفمندی به جیب مردم رفته و الباقی آن به بخش تولید و نیز مباحثی مانند بهداشت و درمان را نیز شامل شود،  ولی متاسفانه به دلیل نظارت هایی که فقدان آن مشهود است، آن موضوع مهم را به شدت منحرف شده میبینیم و اکنون بسیاری از یارانه هایی که در دولت گذشته از جیب مردم برداشته شده بود سرانجام نامعلوم پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت حوزه اقتصاد و بازار با حضور یک استاندار مردمی باید این جلسات منظم برگزار شود، تا از لحاظ کمیی و کیفی گره های پیش آمده یکی پس از دیگری بازشود.

دکتر طاهری ادامه داد: با وجود ظرفیت قوی علمی اساتید با تجربه ، دانشگاه می تواند با هماهنگی های لازم بسیاری از مشکلات استان را در مباحث علمی حل و فصل کند.

وی با بیان اینکه  دانشگاه، در حوزه معلومات و بخش اصناف و بازار  درحوزه تجربی، کارهای مهمی می توانند در کنار یکدیگر انجام دهند، گفت:  اگر این دو بخش با هم ادغام و لازم و ملزوم هم شوند بدون شک بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود.

حجت الاسلام سید علی طاهری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در دوره ایی که به خاطر تعلل ها میزان خدمات دهی به مردم به شدت ضعیف شده بود ، طبیعتاً نهادهای خدمتگزار مانند بسیج به باز کردن گره های برزمین گذاشته زندگی مردم پرداختند.

وی  افزود: این تلاش ارزشمندی، صدالبته از برکات وجود ولی فقیه در جامعه است .

دکتر طاهری با تشکر از فعالیت انجام یافته بخش بانوان در رویکرد توجه به تولید پوشش هایی که به فرهنگ عفاف در جامعه کمک می کند، گفت: باید به طور جدی بگویم در این زمینه جای کار بسیار هست و برخلاف تبلیغات مسموم م جامعه ما به حفظ ارزشهای اخلاقی و انسانی پایبندی بسیار زیادی دارد.

گفتنی است پیش از سخنان حجت الاسلام سید علی طاهری، سرهنگ پاسدارابراهیم مهقانی ، رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان بابیان عملکرد این سازمان در رابطه با بازار گفت: تعامل و ارتباط اصناف با دانشگاه ، بسیاری از مسائل حوزه اقتصاد را کاهش خواهد داد .

وی افزود: به طور حتم استفاده از نصایح علما و شخصیت های مسئولیت گرا که خدمات بزرگ برای مردم ایجاد کرده اند،فرصت مغتنم به شمار می رود.

مهقانی گفت: در شرایط کنونی جنگ اقتصادی، رسالت بسیج اصناف، در همیاری به سازمان های اقتصادی بویژه سازمان صمت و جهاد در حوزه نظارت و تنظیم بازار بسیار مهم و اساسی است. .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار