مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور عنوان کرد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به رشد چند برابری اعتبارات امسال بخش آبرسانی روستایی و شهری کشور گفت که بودجه در نظر گرفته شده برای توسعه بخش آب روستایی گلستان از حدود هزار میلیارد ریال به بیش از هشت هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

رشد چند برابری اعتبارات امسال بخش آبرسانی روستایی و شهری کشور

به گزارش گلستان 24، حمیدرضا جانباز روز شنبه در بازدید از سد نرماب چهل چای مینودشت و بررسی مسائل آبرسانی شرق گلستان اظهار کرد: یکی از اهداف شرکت آب و فاضلاب کشور برای افزایش این اعتبارات، تامین آب میان مدت و بلند مدت در همه مناطق است که این دغدغه به طور جدی در جلسات مشترک با نمایندگان مردم گلستان در مجلس از سوی آنان مطرح شده و مورد پیگیری قرار دارد.

وی افزود: در استان گلستان طرح‌های بلند مدت تامین آب برنامه ریزی شده که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبار، نسبت به اجرای آن اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به روند تکمیل سد نرماب چهل چای اشاره کرد و گفت: سرعت پیشرفت این پروژه در مقایسه با بازدید حدود یک سال قبل مطلوب تر است و امیدواریم با ادامه این روند در یک برش کوتاه مدت بتوان بخشی از آب این سد را برای مصارف شرب و اضطراری مناطق پایین دست اختصاص داد.

جانباز افزود: در بازدید امروز مقرر شد ضمن تقویت اعتبارات مورد نیاز تکمیل سد نرماب، به گونه ای برنامه ریزی شود تا بخشی از آب مورد نیاز مردم پایین دست سد با احداث تصفیه خانه‌های موقت تامین گردد.

وی اظهار امیدواری کرد که تمام ظرفیت‌های بودجه ای کشور برای سرعت دادن به اجرای پروژه‌های آبرسانی گلستان به‌کار گرفته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار