مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور :

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: حفر ۹ حلقه چاه هر کدام با دبی ۲۰ تا ۲۵ لیتر بر ثانیه از اولویت های شهرستان گنبد کاووس است.

حفر ۹ حلقه چاه آب از اولویت های گنبد کاووس است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، جانباز در نشست بررسی مسائل آبرسانی گنبدکاووس ارتقای سامانه آبرسانی سیار را از اولویت‌های بخش آب و فاضلاب گلستان دانست و اظهار امیدواری کرد که تا قبل از فرارسیدن تابستان آینده تانکر اجاره‌ای یا تملیکی مورد نیاز آبرسانی روستاهای این استان تامین شود.

وی افزود: امیدواریم با اجرای برنامه‌های کوتاه مدت و اختصاص اعتبار مناسب برای اجرای پروژه‌ها، مردم گنبدکاووس سال آینده دچار مشکل کمبود آب نشوند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اولویت در گنبدکاووس را حفر ۹ حلقه چاه هر کدام با دبی ۲۰ تا ۲۵ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر برای حل مشکل آب شرب مردم این شهر و روستاهای اقماری آن سه حلقه چاه حفر شده و ۶ حلقه چاه دیگر تا قبل از شروع تابستان سال آینده حفر می‌شود.

جانباز افزود: علاوه بر آن مقرر شد امکان سنجی و بررسی فنی حفر یک حلقه چاه فلمن (مخزنی گالری‌دار) با دبی ۱۵۰ لیتر برثانیه در محدوده ۲ حلقه چاه فلمن فعلی با ۱۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت آب منطقه ای گلستان دستورکار قرار گیرد.

جانباز ادامه داد: همچنین در ادامه اجرای طرح بلندمدت آبرسانی به نوار مرزی گنبدکاووس، احداث آب شیرین کن با ظرفیت هزار و ۶۰۰ متر مکعب در شبانه روز در منطقه فجر ۶ این شهرستان برای تامین آب ۱۳ روستای نوار مرزی از محل اعتبارات تنش با تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار