سید عباس صمدی، از پتانسیل های اقتصادی بندرترکمن میگوید؛

استفاده از پتانسیل داخلی کشور بهترین راه حل مشکلات اقتصادی کشور است.می توان در شهرستان بندرترکمن همچنان تولید را افزایش داد.

استفاده از پتانسیل داخلی بجای مذاکره

سید عباس صمدی، فعال فرهنگی و اقتصادی بندر ترکمن، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که در شهرستان بندرترکمن که شهر کوچکی است، مسئولین و خدمتگزاران فرهنگی یکدیگر را می شناسند، می گوید: از امام جمعه تا تک تک مسئولین ادارات ، دست اندرکاران ، نهاد های فرهنگی و بسیج دست به دست هم  مشغول به کار فرهنگی هستند.

وی با اشاره به این که ما رهبری شجاع، فهیم و مدبر داریم، می گوید:  ایشان به دولت راهکار دادند. درست است که دولتمردان ما زحمت می کشند و برخی از مردم هم به این توافق چشم بسته اند. اما به نظر بنده و دوستانم، استفاده از پتانسیل داخلی کشور بهترین راه حل مشکلات اقتصادی کشور است. اگر تولیدات داخلی بالا رود و مردم هم از این تولیدات استفاده کنند، دیگر نیازی نداریم که چشم به دست بیگانگان بدوزیم.

سید عباس صمدی بندرترکمن پتانسیل داخلی

صمدی معتقد است که در شهرستان بندر ترکمن، با امکانت کم حرکت های خوبی انجام گرفته است. وی می گوید: می توان در این شهرستان همچنان تولید را افزایش داد. در روستای سیجوال، پرورش ماهی، مهجور مانده است. آنجا حدود صد هکتار زمین است و آب و امکانات مورد نظر را هم دارد. متخصصینی هم داریم که می توانند از این پتانسیل ها در سطح شهرستان استفاده کنند.

این فعال فرهنگی و اقتصادی، با اعتقاد به این که در شهرستان بندر ترکمن می توان بزرگترین پرورش مرغ های گوشتی را راه اندازی کرد، می گوید: آن جا مستعد پرورش نهاد های دامی است که امروز به کشور وارد می شود.

وی ادامه می دهد: می توان در زمین های این شهرستان ذرت و گندم کاشت. محصول کمتری پرورش داده می شود و برنجی که کیفیت کمتری دارد اما توناژ بسیار بالایی دارد.

سید عباس صمدی بندرترکمن پتانسیل داخلی

صمدی تاکید می کند اقتصاد مقاومتی این نیست که دولت وارد نوسانات بازار شود. بلکه ما خودمان با استفاده از پتانسیل هایی که داریم باید بتوانیم اقتصاد را مدیریت کنیم.

وی می گوید: انشاالله مذاکره کنندگان هسته ای ما بسیار هوشمندانه و با رعایت هماهنگی با مقام معظم رهبری که در جهان اسلام منحصر به فرد هستند، مذاکره هسته ای را جلو ببرند.

 صمدی همچنین از فعالیت های فرهنگی خبر می دهد که بعد از ماه رمضان ، در سواحل بندر ترکمن و اسکله برگزار می شود. وی اظهار می کند که مقدمات این فعایت ها آماده شده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار