استاندار گلستان:

استاندار گلستان با اشاره به فعال شدن ۸۵ درصد جایگاه سوخت در این استان گفت : پس از بازدید روز گذشته تاکنون تعداد جایگاه هایی که بنزین یارانه ای توزیع می کنند از ۱۳ واحد به ۳۴ جایگاه افزایش یافته است.

افزایش جایگاه های بنزین یارانه ای از 13 به 34 جایگاه

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه اظهار کرد :‌ با بسیج هسته های it تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و همکاری آنها با شرکت پالایش نفت استان،‌گروه های فنی و رفع مشکل برای حضور در پمپ های بنزین از ۲ برابر هم بیشتر و روند کار سرعت مشهودی گرفته است.

وی افزود :‌پس از بازدید روز گذشته تاکنون تعداد جایگاه هایی که بنزین یارانه ای توزیع می کنند از ۱۳ واحد به ۳۴ جایگاه افزایش یافته است.

به گفته زنگانه علاوه بر جایگاه های برخط ، در زمان حاضر ۳۰ پمپ بنزین هم به صورت آف لاین و مکانیکی توزیع سوخت را انجام می دهند.

استاندار گلستان ظهر دیروز پنجشنبه برای بررسی میدانی اقدامات صورت گرفته در شرکت پالایش و پخش فرآورده های سوختی استان در این شرکت حضور یافت و دستورات لازم برای بهبود ارایه خدمات ارایه شد.

زنگانه تبدیل واحدهای مکانیکی به آنلاین را زمان‌بر اعلام و اضافه کرد:‌ تیم های کارشناسی باید مواردی همچون رفع مشکلات نازل های سوخت،‌ اصلاح برنامه سرورهای جایگاه های سوخت و بازتعریف این جایگاه ها در دیتا سرور مرکزی را در هر پمپ بنزین را اجرایی کنند که امید است تا ۲ الی سه روز آینده شاهد ارایه بنزین برخط و ۱۵۰۰ تومانی در همه جایگاه های استان باشیم.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت موضوع این اختلالات افزود:‌ مقرر شد تا این مشکل ایجاد شده به عنوان یک پروژه مدیریت بحران دیده شود و همه جزییات مورد تجزیه تحلیل قرار داده شود.

زنگانه گفت : در همین راستا تجربیات فنی در سه بخش اصلاح، اقدامات اصلاحی و اقدام پیشگیرانه احصا می شود تا علاوه بر پیاده سازی عملیات های فوری و اصلاحی، احتمال بروز چنین رخدادهایی پیش بینی و برنامه های لازم برای پیشگیری از تکرار چنین موارد ترسیم و طراحی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار