مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان:

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان گفت: از ابتدای سال ۳۵۰ مورد جعبه تقسیم تلفن همراه مورد سرقت قرار گرفته است و چاره ای جز ترمیم این خطوط تلفن نداریم.

۳۵۰ جعبه تقسیم تلفن همراه از ابتدای سال سرقت شده است

به گزارش گلستان 24، غلامعلی شهرادی اظهار کرد: بازدید های موردی برای بررسی پایداری شبکه تلفن در سطح استان داریم و اگر مردم نیز به ما گزارش دهند قطعا تلاش می کنیم به موقع وارد عمل شویم.

وی افزود: مردم می توانند خرابی اینترنت را به ۲۰۲۰ و تلفن ثابت را ۲۰۱۷ اعلام کنند تا مشکل آنها برطرف شود ولی در شرایط کنونی به دلیل تعدد سرقت های متعددی مقداری روند ترمیم مسیرهای سرقتی و رفع مشکلات با کندی پیش می رود و تمام تلاش ما این است که این مسیررا سرعت دهیم.

شهمرادی تاکید کرد: مخابرات با بضاعتی که دارد پایداری آموزش فضای مجازی، سامانه شاد، کسب و کارهایی اینترنتی با تلاش همکاران رقم زده است و این در حالی است که در سطح استان یک میلیون و ۵۰۰ مشترک همراه اول و ۶۰۰ هزار مشترک ثابت داریم و  ۱۲۰ هزار مشترک نیز اینترنت پرسرعت خانگی استفاده می کنند که به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می شوند و نتیجه این تلاش ها این شده که مصرف اینترنت گلستان نسبت به سطح کشور جایگاه بالاتری برخوردار است.

 

وی ابراز داشت: مخابرات در سال ۸۸ به بخش خصوصی واگذار شده و ریالی از درآمدهای دولتی بهره مند نیست و در مدت ۱۲ سال که گذشته ریالی به تعرفه های خط تلفن ثابت افزوده نشده است و به ازای هر خط ثابت درآمد ما ۵ هزار تومان است و به ازای هر خط ثابت ۲۰ هزار تومان هزینه می کنیم.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: درآمدها با هزینه های ما هم خوانی ندارد و باید حداقل هزینه نگهداری خطوط ثابت در فیش های مخابرات محاسبه شود.

 

شهمرادی بیان کرد: تعدد سرقت اگر با این سرعت تداوم داشته باشد قطعا مخابرات با مشکل رو به رو می شود و عبور خطوط تلفن همراه از زیر زمین در بسیاری از نقاط ممکن نیست و هزینه زیادی را برای شرکت مخابرات به همراه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار