با حضور معاون رئیس جمهور:

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، چندین طرح درمجموع به ارزش ۱۶میلیارد تومان در استان گلستان به بهره برداری رسید.

پروژه های مختلفی با ارزش ۱۶میلیارد تومان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید گلستان در گرگان گفت: توسعه باید انسانی باشد و توسعه فرهنگ، مقدمه هر گونه پیشرفتی است.

ستاری افزود:توسعه شرکت‌های دانش بنیان حتی در منازل، اشتغال و درآمد را در خود دارد. شتاب بخش کسب و کار‌ها و راه حل مشکلات زیست محیطی، کشاورزی، انرژی و بسیاری دیگر، است.

وی ادامه داد: پارک‌های علم و فناوری، محل ایده پردازی برای ابتکارات، اختراعات و نوآوری‌های کم هزینه و پرثمر است و باید از ابتدا تا آخر، از آن حمایت کنیم و می‌کنیم.

ستاری اضافه کرد: از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های فعال در همه بخش‌های کشاورزی، صنعتی، مهندسی، نرم افزاری و سخت افزاری، حمایت‌های تسهیلاتی با کارمزد حداکثر ۱۲درصدی می‌شود.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز گفت: سایت مرکزی پارک علم و فناوری استان برای استقرار دائمی شرکت‌های دانش بنیان و استار تاپ‌ها در مرکز استان ساخته می‌شود.

مهدی غفاری، مدیرکل پارک علم و فناوری گلستان نیز از افزایش فضای آموزشی و کسب کار فعالان در بخش استارتاپ‌ها در این استان به ۲۲هزار مترمربع خبر داد.

امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، چندین طرح درمجموع به ارزش ۱۶میلیارد تومان در استان گلستان به بهره برداری رسید.

در حال حاضر در استان گلستان ۴۸شرکت دانش بنیان با اشتغال یکهزار و ۵۰۰نفر فعال است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار