مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج:

مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج گفت: برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، افسران واقعی جنگ نرم در مقابل استکبار هستند.

برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، افسران جنگ نرم در مقابل استکبار هستند

به گزارش گلستان 24، مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج در آئین دومین گردهمایی فعالان فضای مجازی که صبح امروز در سالن شهدای کانون شهید سبحانی برگزار شد، گفت: مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) چند سالی است که فعالیت خود را در فضای سایبری آغاز کرده است.

مهدی جعفری جوزانی ادامه داد: سومین دوره این رویداد در ۳۱ استان کشور برگزار شد و برگزیدگان رویدادهای استانی در  ۲ تا ۵ آذر ماه در مرحله کشوری با یکدیگر رقابت می کنند.

وی افزود: سال گذشته ۱۵۰۰ نفر در این رویداد شرکت کردند و امسال نیز این تعداد به ۲۹۶۰ نفر افزایش پیدا کرده و هر استان برگزیدگان خود را شناسایی کرده است.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم برگزیدگان رویداد استانی البرز در رویداد کشوری نیز بدرخشند و حائز رتبه برتر شوند.

جعفری گفت: هدف این رویداد شناسایی استعدادهایی است که کمتر دیده شده اند و یا دیده نشده اند و بعد از شناسایی مورد توجه مرکز متنا قرار می گیرد و از توانایی آنها استفاده می شود.

وی ادامه داد: بازی سفیر عشق، مختار و فرمانده مقاومت، خروجی استعدادهای شناسایی شده رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج  تاکید کرد: اگر استعدادها را در یک فضای برابر و در یک رقابت سالم شناسایی کنیم، می توانیم از این ها در جهت تولید محتوای فاخر استفاده کنیم.

جعفری گفت: اکنون ۲ الی ۳ سال است که این فضای شناسایی استعدادها در سراسر کشور با برگزاری مسابقات طی فراخوان برگزار می شود و اتفاقات بسیار خوبی افتاده است و آینده این جشنواره ها را بسیار درخشان می بینیم.

وی افزود: از برگزیدگان برتر رویداد سراسری به صورت جدی حمایت می کنیم بنابراین گروه های برگزیده بسیار تلاش کنند تا در رویداد کشوری نیز بدرخشند.

این مسئول بیان کرد: در اختتامیه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال از بازی فرمانده مقاومت نیز رونمایی می شود و به تمامی شرکت کنندگان در رویداد سراسری این بازی اهدا خواهد شد.

جعفری در خاتمه خاطرنشان کرد: برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، افسران واقعی جنگ نرم در مقابل استکبار هستند و امیدواریم این عزیزان همیشه موفق باشند و بدرخشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار