سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور:

سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: مجموعه شستا آمادگی دارد که با بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری در زیربخش‌های توسعه‌ای همکاری داشته باشد و در گلستان یکی از اولویت‌هایی که می‌تواند محور سرمایه‌ گذاری قرار گیرد، بخش کشاورزی و دامداری است.

شستا آمادگی سرمایه گذاری در گلستان را دارد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، میرهاشم موسوی در سفر روز چهارشنبه به گلستان اظهار کرد: سال گذشته شستا ۴۲۰ هزار میلیارد ریال در کشور سرمایه‌گذاری کرده که بنا داریم تا در چهار سال آینده این میزان را ۱۰ برابر کنیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: اگر گلستان یک زمین ۳۰ هکتاری به مجموعه شستا دهد، یک مجتمع سه هزار راسی دامپروری برای تامین شیر واحدهای تولیدی برند و نمونه مطرح کشوری ایجاد خواهد کرد.

وی یادآور شد: اگر هزار هکتار زمین کشاورزی هم در جوار این مجتمع در نظر گرفته شود، آمادگی برای کشت علوفه به منظور تامین غذای مورد نیاز دام‌های این مجتمع از سوی شستا وجود دارد.

موسوی افزود: مجتمع دامپروری و زمین کشاورزی به ترتیب ظرفیت اشتغال ۴۰۰ و ۵۰۰ نفر را بطور مستقیم فراهم خواهد کرد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: همچنین گلستان در بخش معادن ظرفیت‌های خوبی دارد که مجموعه شستا آمادگی خود را در خصوص سرمایه‌گذاری این حوزه اعلام کرده است.

موسوی با بیان این که گلستان مانند برخی از استان‌های دیگر در بخش سرمایه‌گذاری‌های کلان مورد غفلت واقع شده است، تصریح کرد: برنامه ما برای تامین اجتماعی در دوره مدیریت جدید حضور میدانی و بررسی ظرفیت‌ها و بررسی حوزه مسئولیتی و ماموریتی سازمان در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی و رسیدن به یک نقطه مشترک در استان است.

وی بیان کرد: بزرگترین تهدید در تامین اجتماعی صندوق این سازمان است زیرا با پولی که گرفته تعهد داده برای آینده جامعه هدف امنیت و آسایش و رفاه عمومی ایجاد کند، اما در این مسیر چالش‌های فراوانی که از گذشته به جای مانده دارد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار امیدواری کرد که با استفاده از فرصت‌های موجود، اعتماد آسیب دیده بین مردم استان و تامین اجتماعی ترمیم شود.

میرهاشم موسوی گفت: تامین اجتماعی قرار است عدالت اجتماعی را به وجود آورد و در این راستا معتقدیم که تبعیض‌، بی‌عدالتی‌ و کم‌توجهی‌، مسیر رسیدن به این هدف را خدشه دار کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار