رییس جهاد کشاورزی گلستان:

رییس جهاد کشاورزی گلستان گفت: همزمان با دهه فجر ۱۳۶ طرح عمرانی و اقتصادی جهاد کشاورزی استان با اعتبار هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که 904 فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

طرح های دهه فجر ۹۰۴ فرصت شغلی جدید  ایجاد می کند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مختار مهاجر بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از تعداد ۱۳۶ طرح عمرانی و تسهیلاتی قابل بهره برداری، تعداد ۸۷ طرح عمرانی و تعداد ۴۹ طرح عمرانی تسهیلاتی مورد بهره برداری در سطح استان قرار می‌گیرند.

وی افزود: این پروژه‌ها به صورت برنامه‌ای در بخش تجهیز آبیاری نوین و تامین آب کشاورزی ۶۶ طرح، در بخش تولید و پرورش دام و طیور ۱۵ طرح، شیلات و آبزیان هفت طرح، تولیدات گیاهی ۱۷ طرح، صنایع تبدیلی و تکمیلی ۱۷ طرح، جنگل، مرتع و آبخیزداری ۱۲ طرح، مراکز آموزشی و تحقیقاتی دو طرح به بهره برداری می رسند.

مهاجر با بیان این مطلب که با هدف اجرا عدالت اجتماعی این طرح‌ها شامل همه شهرستان‌های استان می‌شود تعداد به تفکیک شهرستان را به این صورت اعلام کرد: گرگان ۳۵ طرح، گنبد ۲۳ طرح، رامیان ۱۶ طرح، علی آباد کتول، آق قلا و کردکوی ۱۰ طرح، گمیشان هشت طرح، مراوه تپه ۶ طرح، کلاله پنج طرح، آزادشهر و مینودشت چهار طرح، بندرترکمن و گالیکش دو طرح و بندر گز یک طرح می‌باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار