مدیر جهاد کشاورزی گنبدکاووس گفت: در ایام دهه فجر بیش از 40 پروژه با اعتبار 188 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف کشاورزی کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 40 پروژه بخش کشاورزی گنبدکاووس با حضور ویدئوکنفرانس وزیر جهادکشاورزی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، غلامعلی نورا ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر کشاورزی و استاندار گلستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۴۰ پروژه با اعتبار ۱۸۸ میلیارد تومان و بهره‌مندی ۶۵۲ خانوار و اشتغالزایی مستقیم ۲۳۴ نفر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که بیشتر این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بخش کشاورزی یکی از بخش‌های مهم اقتصادی و پررونق کشور بوده که به ویژه در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس با توجه به ظرفیت‌های خوب این بخش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر جهاد کشاورزی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: هر ساله از برگزیدگان این بخش در حوزه استانی و ملی در مراسمی تجلیل می‌شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزیدگان بخش دامی و کشاورزی شرق استان در گنبدکاووس و بخش غرب در گرگان حضور دارند و این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس به صورت استانی و ملی برگزار می‌شود.

* سایت رادار هواشناسی گنبدکاووس کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: عملیات اجرایی سایت رادار هواشناسی شهرستان امروز با حضور استاندار و معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز می‌شود که با بهره‌برداری از این سایت پیش‌بینی شرایط جوی دقیق‌تر و به روزتر به اطلاع کشاورزان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در سه سال گذشته بیشترین نرخ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان در گنبدکاووس انجام شده است.

عبدالقدیر کریمی گفت: امروز مراسم متمرکز پروژه‌های دهه فجر با حضور معاون راه و شهرسازی و استاندار گلستان برگزار می‌شود که بهره‌برداری از آنژیوگرافی و آندوسکوپی بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، بهره‌برداری از ساختمان پزشکی قانونی گنبدکاووس که در واقع شرق استان را پوشش می‌دهد و کلنگ‌زنی سایت رادار هواشناسی شهرستان از مهمترین پروژه‌های شهرستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار