شهردار گنبد:

شهردار گنبد کاووس گفت: برای عملیات اجرایی این پروژه‌ها که ۱۱ مورد آن افتتاحی و ۱۱ طرح نیز کلنگ زنی است در مجموع افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری گنبدکاووس و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده و خواهد شد.

تخصیص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای 22 طرح شهری در گنبد کاووس

به گزارش گلستان 24، علی اصغر موسوی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح و آغاز ساخت ۲۲ پروژه عمرانی، زیربنایی و خدماتی شهرداری گنبدکاووس که به‌مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: ساختمان آتش نشانی شماره چهار در خیابان شهید خدایوسفی، ۵۰۰ پایه چراغ‌های "دکوراتیو" در معابر شهری، بازسازی ۲ بوستان لاله و شهید مهماندوست، احداث بلوار آزادگان، زیرسازی، جدول‌بندی و آسفالت معابر شهری، بازسازی میدان‌های انقلاب و امام علی(ع) و پیاده‌رو سازی معابر اصلی شهر از مهمترین پروژه‌های افتتاحی شهرداری گنبدکاووس است.

وی افزود: شهربازی سرپوشیده با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، ساختمان مرکزی شهرداری با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال، بازسازی بوستان پنج هکتاری داریوش، پیست اسکیت، بازسازی بوستان ظفر و سنگ فرش ۲ خیابان در شمال و جنوب محوطه گنبدقابوس از مهمترین پروژه‌های شهرداری گنبدکاووس است که عملیات اجرایی آن از امروز آغاز خواهد شد.

در ادامه این مراسم ، پرویز ناصری رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت که همه تلاش اعضای شورا با همکاری و همراهی شهردار و پرسنل آن ایجاد زیرساخت‌های توسعه شهری و داشتن شهری زیبا با امکانات درخورشان شهروندان است.

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته دستاوردهای بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف داشته و امروز قدرت، اقتدار و نفوذ آن نه تنها در منطقه خاورمیانه و اروپا بلکه در کشورهای آمریکای لاتین که روزگاری حیات خلوت آمریکا بود، گسترش یافته است.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: کارآمدی، بخشی از مشروعیت نظام است و نظام، دولت و مدیران آن باید مشکلات مرد را حل کند و برای آسایش و آرامش بیشتر آنها تلاش کنند زیرا توانمند بودن نظام بدون توجه به مردم و مشکلات آنها مشروعیت نخواهد آورد.

وی، انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی توسط دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری را در راستای خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: رعایت عدالت در خدمات رسانی، تکریم اقوام و مذاهب و پرهیز از اشرافی‌گری از ویژگی‌های مدیران انقلابی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است، در این مراسم عملیات اجرایی ساختمان جدید و مرکزی شهرداری گنبدکاووس در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع با زیربنای هفت هزار مترمربع در ۱۳ طبقه با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال و ساخت پیست اسکیت در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با هزینه ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین ساختمان ایستگاه شماره چهار آتش نشانی شهرداری گنبدکاووس که با زیربنای ۵۷۴ مترمربع در خیابان شهید خدایوسفی و با هزینه ۷۰ میلیارد ریال احداث شده بود، افتتاح شد.

در این ایستگاه آتش نشانی هفت نفر مشغول فعالیت خواهند بود ضمن اینکه در سه ایستگاه دیگر آتش نشانی شهرداری گنبدکاووس نیز ۴۱ نفر بامجموع ۱۰ دستگاه خودروی آتش نشانی به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار