معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در یک‌ سال اخیر ۸۰ میلیارد ریال از تجهیزات مربوط به تامین روشنایی ۵۰ کیلومتر از راه‌های این استان به سرقت رفت.

سرقت ۸۰ میلیارد ریال تجهیزات روشنایی در معابر گلستان

به گزارش گلستان 24، غلامرضا بیکی اظهار کرد: طبق برآورد انجام شده ، برقراری روشنایی این مقدار جاده‌های استان به تهیه ۳۰ دستگاه ترانس و کابل نیاز دارد.

وی اظهارداشت: از مرداد سال جاری تاکنون بیش از ۱۴ دستگاه ترانس به همراه کابل برق موردنیاز تهیه و با نصب این دستگاه ها، روشنایی ۳۰ کیلومتر از این مسیرهای ارتباطی گلستان برقرار شده است.

بیکی با اشاره به تجهیزات برق سرقت شده جاده آزادشهر - گنبد یادآور شد: پنج کیلومتر از روشنایی جاده آزادشهر - نگین‌شهر واقع در مسیر آزادشهر - گنبدکاووس با نصب دوباره ۲ دستگاه ترانس برق به‌همراه کابل های موردنیاز دوباره وارد مدار شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: پیگیری عملیات نصب سه پست برق به همراه کابل های موردنیاز به سرقت رفته در پنج کیلومتر باقی مانده محور نگین شهر- گنبدکاووس ادامه دارد که تا پایان امسال روشنایی دوباره این مسیر برقرار می شود.

بیکی با بیان این که تلاش برای اتمام برگشت دوباره روشنایی به محورهای ارتباطی تا پایان سال جاری ادامه دارد، افزود: اولویت نصب ترانس برای تامین دوباره روشنایی در جاده‌های استان با محورهای پرتردد، نقاط سکونتگاهی، مه‌گیر، پرتصادف و شریانی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار