معاون استاندار گلستان خبرداد؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از آغاز بازرسی و نظارت بر کارخانه های شالیکوبی استان خبرداد و گفت: با کارخانه هایی که موجودی برنج آن ثبت نشده باشد برخورد خواهد شد.

نظارت بر شالیکوبی های گلستان/ با متخلفان برخورد می شود

به گزارش گلستان 24، سید محمد دهنوی در خصوص اقدامات مقابله ای با افزایش قیمت برنج، اظهار کرد: برنج هندی و تایلندی خریداری شده که مقرر شد از سمنان به استان حمل شود و بخشی از آن حمل و بخشی هم تا پایان هفته وارد استان خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: همچنین بخشی از برنج که با قیمت قبل، خریداری شده بود تأکید شد که با همان قیمت به دست مصرف کنندگان برسد و نظارت کامل بر فرآیند توزیع هم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به گران شدن برنج داخلی و محلی، گفت: برنج تولید داخل در کشور فرایند مشخص قیمت گذاری ندارد لذا در تنظیم بازار استان مقرر شد سازمان های کشاورزی و صمت با صنف شالیکوبی ها جلسه‌ای برگزار کرده و قیمت‌گذاری برای آن انجام شده و سقف و کفی برای آن در نظر بگیرند که این امر مختص استان خواهد بود.

دهنوی بیان کرد: همچنین در ستاد تنظیم بازار و کمیته امنیت غذایی استان مقرر شده از شالیکوبی ها مختلف بازدید شده و میزان برنج آنها به دست آید و باید این عدد در سامانه ثبت شده باشد و هر میزان برنجی که خارج از سامانه باشد، احتکار بود و با آن برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از کشف دو انبار احتکاری در همین راستا خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار