استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور به همراه برخی اعضای هیات دولت سیزدهم روز جمعه ۱۳ اسفند به این استان سفر خواهد کرد.

رییس جمهور روز جمعه میهمان گلستانی ها است

به گزارش گلستان 24، علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: چند نفر از وزرا بر اساس برنامه ریزی انجام شده در شهرستان ها حضور میدانی خواهند داشت تا متناسب با مسائل و مشکلاتی که در استان وجود دارد، برای آنها تصمیم ‌گیری کنند.

زنگانه ادامه داد: علاوه براین، نمایندگان تام‌الاختیار همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز در ادارات کل استان مستقر خواهند شد و پاسخگوی مردم خواهند بود.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی عمده برنامه‌های این سفر بازدید از چالش ها و نیازهای استان خواهد بود و ملاقات های مختصر که نهاد ریاست جمهوری با گروه های خاص، با شرایط خاص و مقتضیات کرونایی پیش‌بینی شده برگزار می شود.

به گفته استاندار گلستان دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی استانداری گلستان، شماره تلفن ۱۱۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست های مردم گلستان در ایام این سفر خواهد بود.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار