مسوول روابط عمومی استانداری گلستان از سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به گلستان در روز پنجشنبه ۱۲ اسفند خبر داد و گفت: در این سفر اولویت‌های استان با حضور رییس قوه مجریه از نزدیک بررسی می‌شود.

رییس جمهور روز پنجشنبه به گلستان سفر می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی متکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزرای دولت با حضور در شهرستان ها علاوه بر موضوعات شهرستانی ، مسائل استانی را نیز بررسی و به رییس جمهور گزارش می دهند.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری گلستان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

مسوول روابط عمومی استانداری گلستان گفت: چندین وزیر و معاون رییس جمهور، حجت‌الاسلام رییسی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

متکی گفت: شماره تلفن ۱۱۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست های مردم گلستان در ایام این سفر خواهد بود.

سید محمد دهنوی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان هم در توئیتی از سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان خبر داد و نوشت: "انشاءالله روز پنجشنبه گلستان میزبان خوبی برای شانزدهمین سفر سیدمحرومان باشد".

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار