نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: استان گلستان ظاهر زیبایی دارد ولی براساس آمارها از نظر محرومیت جزو پنج استان اول است و باید به آن توجه شود.

گلستان از نظر محرومیت جزو پنج استان اول کشور است

به گزارش گلستان 24، آیت الله سید کاظم نورمفیدی عصر امروز در شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: جامعه وقتی در شرایط حساس قرار می گیرد باید دل‌ها به هم نزدیک شود و باید کینه را از دل ها خارج کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: امیدواریم خدای متعال به رئیس جمهور توفیق دهد و برخی مشکلات برطرف شود.

نورمفیدی افزود: جزیره آشوراده جزیره ای برای گردشگری بود و اعتقاد دارم که می تواند قفل مشکلات اقتصادی استان را حل کند و این مشکلات برطرف نشد و امروز با حضور رئیس جمهور به سرانجام رسید.

وی افزود: خلیج گرگان مشکلاتی دارد و تصمیمات قاطع و محکم در این رابطه گرفته شد‌.

این مقام مسئول به کریدور شمال و جنوب اشاره کرد و افزود: روزی برای افتتاح این راه آهن سه رئیس جمهور آمدند و باید به آن توجه شود.

نورمفیدی ابراز داشت: باید با کشورهای آسیای میانه توجه کنیم و باید آسیای میانه را به ایران متعلق کنیم و در این راستا کوتاهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کریدور شمال و جنوب می تواند به اقتصاد کشور موثر باشد و باید به آن توجه شود.

این مقام مسئول به بازگشایی قفل های اقتصادی اشاره کرد و افزود: موضوع زهکشی باید مورد توجه قرار بگیرد و زهکشی باعث افزایش محصولات کشاورزی از ۵۰۰ کیلو به دو هزار هکتار شده است.

نورمفیدی بیان کرد: به وضعیت کشاورزی قانع نیستیم و بیش از اینها می توانیم به این بخش توجه کنیم و قطعا نیاز بخش عمده ای از کشور کشور می تواند گلستان برطرف کند.

وی گفت: امروز همه با تمام وجود مشکل کشور را لمس کردیم و آن مسائل اقتصادی است و چند سالی است که مقام معظم رهبری به مسائل اقتصاد و تولید تاکید کردند.

این مقام مسئول تنها راه حل مشکلات اقتصادی تولید است، یادآور شد: در کشور ما به جای تولید دلالی ارزشمند است و باید به تولید با کیفت اهتمام داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار