نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه اقتدار و صلابت ناجا نباید خدشه‌دار شود گفت: نیروی انتظامی اقدامات بسیار ارزشمندی در سطح جامعه انجام می‌دهد که باید این فعالیت‌های شبانه روزی به مردم انعکاس داده شود.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان: اقتدار و صلابت ناجا نباید خدشه‌دار شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش فضای مجازی در زندگی امروز بشر اظهار داشت: فضای مجازی در کنار مزیت‌های فراوانی که دارد در مواردی می‌تواند موجب کاهش احساس امنیت و بروز جرایم و آسیب شود لذا دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه ها باید برای مراقبت از این فضا برنامه‌های هدفمندی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: دشمنان در سال‌های اخیر برای تضعیف نیروی ایمان نوجوانان و جوانان کشورمان، اقدامات گسترده‌ای در بستر شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند تا از این طریق به اهداف پلید خود دست یابند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تعامل و همکاری سایر نهادها با پلیس تصریح کرد: تامین نظم و امنیت و کاهش جرایم تنها وظیفه یک سازمان نیست و هیچ دستگاهی قادر نخواهد بود بدون کمک دیگران امنیت و آرامش جامعه را برقرار کند.

نورمفیدی با تاکید بر مقابله قاطع و قانونی با مخلان امنیت، گفت: قوانین مقابله با مجرمان و اراذل و اوباش باید بازدارنده باشد تا درس عبرتی برای این گونه افراد شود که با رفتارهای ناهنجار خود امنیت شهروندان را به خطر نیندازند.

وی با بیان اینکه نباید اقتدار و صلابت ناجا در جامعه خدشه‌دار شود بیان داشت: پلیس اسلامی ملجأ و پناهگاه امن مظلومان بوده و در عین حال در مقابل افراد شرور و مجرم مقتدرانه ایستادگی می‌کند.

امام جمعه گرگان در ادامه گفت: نیروهای خدوم انتظامی الگوی افراد جامعه بوده و در معرض قضاوت شهروندان قرار دارند لذا باید همواره مراقب اعمال خود باشند و طوری رفتار کنند که مردم قانونمدار با دیدن آن‌ها احساس امنیت و آرامش کنند.

وی افزود: برخی از جرایم و آسیب‌ها به دلیل عدم آگاهی و دانش افراد رخ می‌دهد لذا می‌توان با ارائه آموزش‌های هدفمند و ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها از وقوع آن‌ها پیشگیری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان ضمن تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و بی‌وقفه پلیس گلستان، تصریح کرد: آحاد مردم و دستگاه‌های متولی باید در راه تامین نظم و امنیت جامعه یاریگر پلیس بوده و در حد توان خود به نیروی انتظامی کمک کنند.

سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان هم در این دیدار اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی و برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به برخورد قانونی پلیس با هنجارشکنانی که با پوشش و رفتار خود موجب آزرده خاطرشدن مردم می‌شوند تصریح کرد: مقابله با این گونه افراد از مطالبات به حق مردم است لذا ضرورت دارد دستگاه‌های متولی در این حوزه با جدیت تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس استان در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های ماموریتی مختلف از جمله کشفیات انواع مواد مخدر، انهدام باندهای سازمان یافته قاچاق چوب و محصولات جنگلی، کشف سلاح و مهمات انجام شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت خوب مردم شریف استان گلستان در تامین نظم و امنیت گفت: پلیس استان گلستان شبانه روز و با تمام وجود برای امنیت و آرامش مردم تلاش خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار