سرپرست میراث فرهنگی گلستان :

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون اقامت ۲۲ هزار نفر شب در مراکز اقامتی گلستان ثبت شده است.

اسکان ۲۲ هزار گردشگر در مراکز اقامتی گلستان

به گزارش گلستان 24، رحمان فرمانی عصر چهارشنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان اظهارکرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون اقامت ۲۲ هزار نفر شب در مراکز اقامتی گلستان ثبت شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان افزود: در این مدت ۱۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری گلستان بازدید کرده اند.

وی گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان ۱۴ نوروزگاه، ۲۱ بازارچه صنایع دستی و ۲۸ بازارچه اقتصاد روستا را برای پذیرایی از مسافران در نظر گرفته است.

فرمانی افزود: تمامی امکانات برای پذیرایی از مسافران نوروزی بکار گرفته شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان افزود: پارک جنگی باغو شهرستان بندرگز یکی از پارک های جاذب گردشگر و منحصر به فرد استان گلستان محسوب می شود.

استاندار گلستان هم در این بازدید اظهارکرد: لازمه توسعه گردشگری و بهره‌مندی از مواهب این صنعت ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری است.

علی محمد زنگانه افزود: باید با حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، از جاذبه های طبیعی برای جذب و ماندگاری مسافر و گردشگر و توسعه اقتصادی استان بهره ببریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار