معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان:

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان گفت:کارگران، تولید کنندگان واقعی عرصه اقتصادی در کشور هستند.

کارگران، تولید کنندگان واقعی عرصه اقتصادی در کشور هستند

به گزارش گلستان24، سید محسن کاظمی، هدف از برگزاری دومین جلسه کارگری این شهرستان را، بررسی مشکلات جامعه ی کارگری شهرستان عنوان کرد.

وی در ادامه به بیان اهداف و وظایف این کمیسیون در شهرستان پرداخت افزود:پاسخگویی به موقع به مصوبات جلسات این کمیسیون با توجه به اهمیت وجایگاه تولید واشتغال پایدار در شهرستان از جمله ضروریاتی است که باید بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر مسئولان ذیربط قرار گیرد.

کاظمی تصریح کرد: کارگران به عنوان تولید کنندگان واقعی در عرصه اقتصادی نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و حل مشکلات آنان از دغدغه های اصلی این کمیسیون است که باید در راستای حل مشکلات این قشر تلاش مضاعف از سوی مسئولان صورت گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی با تاکید براینکه کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل است گفت:با تعامل منطقی میان کارفرما و پیمانکار می توانیم به دنبال حل مشکل مطالبات این قشر باشیم .

وی در پایان از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت معدن و تجارت با همکاری دیگر دستگاه های عضو خواست جهت بررسی و پیگیری رفع موانع مشکلات نقدینگی و معوقات حقوق و دستمزد کارگران واحدهای تولیدی از جمله کارخانه های آجرماشینی در سطح شهرستان اقدام و در جلسه آتی گزارشی از پیگیری را ارائه نمایند./ کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار