معاون فنی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان

معاون فنی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به شتاب ساخت راه‌های روستایی گلستان با تامین اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور گفت: پس از مناسب شدن شرایط آب و هوایی، ساخت راه‌های روستایی استان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

ساخت راه‌ روستایی گلستان با اعتبار سفر رییس جمهور شتاب گرفت

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ، قاسم دبوری‌فریمانی اظهارداشت: در سفر رییس جمهور به استان ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت راه‌های روستایی استان به تصویب رسید که اعتبار اجرای این طرح‌ها تامین گردید.

وی بیان کرد: آغاز ساخت راه روستایی یورت کاظم گالیکش در نوروز امسال نمونه ملموس این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: ساخت راه روستایی قرمسه - چارقلی در گمیشان، بندبصیرآباد - پنج پیکر در بندرترکمن و گمیشان و اسلام آباد شاده - کردکوی از جمله پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور به استان است.

دبوری‌فریمانی افزود: در شرق گلستان نیز ساخت چندین راه روستایی از جمله کردآباد، آزادتپه - پیرواش و قورچای حاجی نبی در آزادشهر به تصویب رسید که در مرحله مختلف اجرا قرار دارند.

وی ادامه داد: با اضافه شدن این راه‌ها به حوزه راه‌های روستایی، تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار برخوردار از راه مناسب در گلستان به ۸۹۰ روستا می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار