مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از توزیع دو هزار و ۹۰۰ قلم پوشاک بین نیازمندان تحت پویش «دل گرمی احسان» خبر داد.

پویش «دلگرمی احسان» در گلستان اجرا می شود

به گزارش گلستان 24، محمدمهدی سلمان زاده اظهارکرد: با اجرای پویش «دل گرمی احسان» دو هزار و ۹۰۰ قلم پوشاک توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور حمایت از افراد کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا، مرحله دوم پویش دلگرمی احسان را اجرا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هدف این پویش توزیع البسه و پوشاک بین نیازمندان است، گفت: بنیاد احسان در این راستا دو هزار و ۹۰۰ قلم پوشاک را توزیع خواهد کرد.

سلمان زاده بیان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان اقدامات متعددی از جمله افتتاح در طرح تحول و توانمندسازی اجتماعی با عنوان خانه احسان، توزیع ماسک و بسته‌های ضدعفونی، جهیزیه، غذای گرم و بسته‌های پروتئینی و معیشتی را در چند رزمایش در دستور کار خود داشته و این خدمات با همکاری گروه‌های مردمی و جهادی و همچنین مراکز نیکوکاری انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار