عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برخی سوداگران از هر راهی برای برهم زدن آرامش بازار مسکن استفاده می کنند و به بهانه‌های متعدد همچون افزایش دستمزد کارگران و یا حذف احتمالی ارز ۴۲۰۰ تومانی می خواهند موجب افزایش مضاعف قیمت در بازار شوند .

برخی سوداگران از هر راهی برای برهم زدن آرامش بازار مسکن استفاده می کنند

به گزارش گلستان 24، عبدالجلال ایری اظهار کرد: نظارت بر بازار فولاد، سیمان و دیگر نهاده‌های صنعت ساختمان مطلوب است و اگر تخلفی گزارش شود اقدامات بازدارنده خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم بندرگز، گمیشان، ترکمن و کردکوی در مجلس شورای اسلامی گفت : با وجود مدیریت نرخ اقلام موثر در ساخت مسکن برخی مالکان و سازندگان عمده مسکن، نرخ را به صورت روزانه افزایش می دهند .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : برخی از این افزایش قیمت ها به سبب شکاف بین عرضه و تقاضا است که اگر دولت می‌خواهد این چالش را برطرف کند باید دامنه مشارکت متقاضیان واقعی مسکن در ساخت و سازها را افزایش دهد.

ایری بیان کرد: به عنوان مثال اگر قرار است زمین رایگانی برای ساخت خانه‌های مردم پیش‌بینی شود لازم است در مناطقی که امکان واگذاری این زمین‌ها وجود دارد از دادن این زمین به پیمانکاران جلوگیری گردد.

نماینده مردم شهرستان های بندرگز، گمیشان، ترکمن و کردکوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حدود ۶ ماه قبل و حین تصویب قانون جهش تولید مسکن، نرخ و قیمت تمام شده هر متر مربع مسکن تعیین و ابلاغ شده بود و تلاش می‌شود با اعمال نرخ های مناسب، علاوه بر رعایت حقوق متقاضیان مسکن، پیمانکاران هم متضرر نشوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار