معاون راهداری گلستان خبرداد؛

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ساخت، بهسازی و آسفالت ۲۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۷۱ میلیارد تومان در استان خبرداد.

ساخت و بهسازی ۲۹ پروژه راه روستایی گلستان

به گزارش گلستان 24، قاسم دبوری فریمانی اظهارکرد: ۲۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۷۱ میلیارد تومان در گلستان در حال اجرا است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: طول اجرای این پروژه‌ها ۹۶ کیلومتر بوده و عملیات اجرایی این پروژه‌ها از قبیل زیرسازی، احداث ابنیه فنی و اجرای آسفالت انجام شده و یا در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل چهار پروژه بسطام دره-دادلی غزنین- دولت اورلان، سویجق- بادیانلی، سایت کچیک و قرناوه- چنارلی در مراوه تپه و چهار پروژه در رامیان شامل محور اخلی-فجر، الهادی- ویرو، ملچ آباد و جوزچال می‌شود.

به گفته دبوری فریمانی، سه پروژه قورچای-حاجی نبی، نرگس چال و آنتنی های خوش ییلاق در آزادشهر، سه پروژه کردآباد، سیاه مرزکوه و آزادتپه به پیرواش در علی آبادکتول و همچنین سه پروژه قلعه قافه-وامنان، آهنگرمحله و احداث دیوار سنگی ملاتی کیلومتر ۹ محور قلمی ساسنگ در مینودشت از جمله این پروژه ها است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اظهارکرد: پروژه‌های دیگر هم شامل و پروژه بی‌شک تپه-آراقویی- قره و عنایت آباد- مرجان آباد در گنبد، دو پروژه یورت کاظم و سیجان در گالیکش، دو پروژه کردکوی-درازنو و اسلام آباد (شاده) در کردکوی و دو پروژه قرمسه و پنچ پیکر- بصیرآباد در گمیشان هستند.

وی یادآورشد: احداث قطعه اول راه روستایی قره قاشلی به جاده اصلی آق قلا-بندرترکمن، قلقلی در بندرگز، اوج تپه –آشوربای در آق قلا و مطالعه پل بزرگ دهانه هشت متری محور خالد نبی در کلاله هم از دیگر پروژه‌های در حال اجرا است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار