مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان:

مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: 3 هزار بسته معیشتی به ارزش 15 میلیارد ریال بین نیازمندان گلستانی به همت گروه های جهادی توزیع می شود.

3 هزار بسته معیشتی به ارزش 15 میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع می شود

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدفخرالدین علوی  امروز در آئین اهدای این بسته های معیشتی که با حضور سرپرست بهزیستی استان ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان  و تنی چند از گروه های جهادی برگزار شد، اظهار کرد: این کمک ها در قالب توزیع برنج 10 کیلیویی، مرغ و ماکارونی است که از ابتدای سال تا کنون این دومین مرحله اهدای این کمک ها به نیازمندان است.

وی افزود: رقم اصلی اهدای این بسته های معیشتی 20 هزار بسته است که در هر  مرحله چند هزار بسته با کمک نیروهای جهادی در مناطق که مشخص شده بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار توزیع می شود.

علوی گفت: این بسته ها را بنیاد علوی تهیه کرده و در اختیار بیناد مستضعفان برای توزیع در استان قرار داده است که امید داریم به زودی شاهد ارسال بیشتری از این بسته ها به استان و توزیع آن بین نیازمندان باشیم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصادی برخی اقشار، نیازمند حمایت بیشتری هستند، تصریح کرد: ریاست بنیاد مستضعفان کشور اقای مهندس فتاح نیز در راستای حمایت از نیازمندان و خانواده های کم برخودار حمایت جدی از طرح های حمایتی از جمله توزیع بسته های معیشتی دارند.

علوی افزود: امید داریم این دستگاه اجرایی در کنار خدماتی که به مردم در حوزه اموال و املاک می دهد، بتواند در حوزه طرح های حمایتی از جمله توزیع بسته های معیشتی ورود پر رنگ تری داشته باشد.

در ادامه این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان هم گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و مسئولان در هر حوزه ای که مشغول به خدمت  هستند باید بر این مهم واقف باشند که حمایت از اقشار مختلف مردم  بخصوص نیازمندان در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

مهاجر افزود: توزیع بسته های معیشتی یکی از برنامه های موفق مدیران در بخش های مختلف بوده است که توسعه آن نیازمند همکار ی همه مدیران دستگاه های اجرائی بایکدیگر است و در چنین شرایطی که دشمن و رسانه های بیگانه مدام در حال سم پراکنی بر علیه اوضاع داخلی کشور هستند، باید با اتحاد یکدیگر و حمایت از اقشار نیازمند تمام برنامه های آنان را خنثی کنند و نشان دهند که در این کشور در شرایط حساس همه در کنار یکدیگر و متحد برای مردم تلاش می کنند.

گفتنی است چندییش بنیاد اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان، چند سری جهزیه به نوعروسان از طریق کمیته امداد استان به مددجویان این نهاد حمایتی  اهداء کرده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار