نماینده علی آباد کتول:

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن آیین نامه طرح رتبه بندی معلمان در مجلس نهایی خبر داد.

آیین نامه طرح رتبه بندی معلمان در مجلس نهایی شد

به گزارش گلستان 24، رحمت اله نوروزی نماینده شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از معلمان این شهرستان اظهار کرد: بیش از 25 سال است که گلستان به استانی مستقل تبدیل شده، اما هنوز در بسیاری از زیرساخت ها از دیگر استان ها عقب است.

وی نگاه های قومی و سیاسی را آسیبی بزرگ برای استان توصیف کرد و گفت: همه ی مسئولین باید به دور از چنین نگاه هایی، با حفظ وحدت و در کنار هم برای رشد و پیشرفت استان تلاش کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال زایی، اظهار کرد: در سفر رییس جمهور محترم به استان گلستان، با همت استاندار، مجمع نمایندگان و مدیران ادارات مصوبات خوبی گرفتیم که در حال مطالبه ی این مصوبات در وزارتخانه ها هستیم.

نوروزی همچنین با اشاره به حضور وزیران و معاونان رییس جمهور در علی آباد کتول، گفت: در جریان سفر آیت الله رییسی به استان گلستان و حضور چندین وزیر و معاون ایشان در این شهرستان، مصوبات مهمی همچون اجرای فاز دوم نیروگاه ، اجرای طرح فاضلاب و تبدیل بیمارستان بقیه الله الاعظم شهرستان از 90 به 150 تخت خوابی پیگیری شد.

وی در ادامه با انتقاد از اینکه محیط زیست در استان گلستان به محیط ایست تبدیل شده، گفت: استان مازندران 6 تله کابین دارد و 3 پروژه دیگر تله کابین هم در این استان در شُرف تاسیس است، اما در استان گلستان به سبب مخالفت های همین محیط زیست، هنوز نتوانسته ایم حتی یک پروژه تله کابین را اجرایی کنیم.

نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود، به طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: آیین نامه طرح رتبه بندی معلمان در مجلس نهایی شده و تا نیمه خرداد اجرایی و احکام جدید معلمان بر اساس این طرح صادر می شود.

وی همچنین با اشاره به کمبود 300 هزار معلم در آموزش و پرورش پیشنهاد داد: به جای نیروهای بی تجربه، از معلمان مدارس غیر انتفاعی که سال ها برای تربیت دانش آموزان زحمت کشیده اند، استفاده کنیم.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پیگیری ها در خصوص باشگاه فرهنگیان این شهرستان گفت: با توجه به اینکه این پروژه ردیف بودجه نداشت، 10 میلیارد بودجه ی در اختیار به استاندار محترم گلستان قرار داده ایم که انتظار است با صرف بخشی از آن برای تکمیل این پروژه، آن را به جامعه فرهنگیان این شهرستان هدیه دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار