فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: در حوزه نظارت بر نانوایی ها ضعیف عمل شده است و مشکلات امروز در حوزه نان محصول رها شدگی است چرا که عدم توجه به این مقوله، معضلات متعددی را به دنبال خواهد داشت.

در حوزه نظارت بر نانوایی ها ضعیف عمل شده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عیسی پایین محلی فرماندارگرگان در نشست با کارگروه گندم و آردو نان شهرستان، اظهار کرد: در حوزه نظارت بسیار در حد انتظار عمل نشده وطبق بررسی میدانی بطور نا محسوس از چندخبازی مشخص شد برخی از آنها درشیفت صبح نان پخت نمیکنند ومازاد آرد بدون پخت درنانوایی در بازار آزادبه فروش میرسد.

وی افزود: موضوع کاهش آردو تبدیل نشدن به نان معظلی است که در بعضی موارد از همان درب کارخانه شروع میشود وبرخی در زمان تحویل وتخلیه آرد اقدام به کاهش تعداد کیسه ها میکنند.

فرماندار گرگان گفت: مردم از کیفیت نان برخی ازنانوایی ها ناراضی بوده وخبازان نیز از نحوه توزیع سهمیه آرد به نانوایی های سطح شهرستان گله مند هستند، باید علاوه بر بازبینی نحوه تقسیم آرد بین نانوایان، این سهمیه بندی بر اساس نیاز های منطقه ای، محلی و جمعیتی تقسیم شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی افزود: اگر میزان شکایات ازیک دستگاه زیاد باشد به معنای ان است درخدمات رسانی مشکلی وجود دارد که باید به سرعت رسیدگی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار