استاندار گلستان عنوان کرد؛

استاندار گلستان گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۹۲۲ هزار نفر از جمعیت استان یارانه دریافت می کنند که 715 هزار نفر آنان سه دهک کمتر برخوردار محسوب می شوند.

نزدیک به 2 میلیون نفر در استان یارانه دریافت می کنند

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه  در  جلسه شورای اداری استان؛ اظهار کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۹۲۲ هزار نفر از جمعیت استان یارانه دریافت می کنند، سه دهک کمتر برخوردار استان شامل ۷۱۵ هزار نفر می‌شوند که به ازای هر فرد ۴۰۰ هزار تومان یارانه می گیرند.

وی دفزود: همچنین یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر از جمعیت استان در دهک های ۳ تا ۹ قرار دارند و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان یارانه می گیرند و تنها ۸۲ هزار نفر در دهک دهم قرار دارند و هیچ گونه یارانه‌ای دریافت نمی‌کنند.

استاندار گفت: با اجرای طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان یارانه مستقیم به صورت پلکانی در اختیار مردم گلستان قرار می گیرد که این موضوع زمینه افزایش قدرت خرید مردم در چهار قلم کالای مورد نظر یعنی مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن را به همراه دارد.

وی افزود: تا زمانی که کالا برگ های الکترونیک در اختیار مردم قرار گیرد دولت یارانه های ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را به مردم ارائه خواهد داد.

زنکانه تصریح کرد: سخنگوی طرح ملی توزیع عادلانه یارانه ها، معاون اقتصادی استاندار است تا انسجام لازم در پاسخگویی وجود داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار