مدیر دیتای مخابرات منطقه گلستان :

مدیر دیتای مخابرات منطقه گلستان گفت: استان گلستان یکی از استان های پایلوت کشور برای ارتقای دیتاها از v4به ipv6 است که به عنوان یکی از استان های پیشگام در حوزه ارتقای دیتای اینترنت هستیم.

گلستان یکی از استان های پایلوت کشور برای استفاده از ipv6 است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مهندس مقدس زاده ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی مخابرات که برای خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان یکی از استانهای پیشگام در حوزه تجهیزات مخابراتی است و در این حوزه به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده ایم.

وی افزود: یکی از چالش های که امروز مردم در استفاده از اینترنت با آن مواجه هستند محدودیت ip ها است که اجرای طرح جدید و توسعه آن بخش بزرگی از این محدودیت را مرتفع میکند.

مقدس زاده گفت: وضعیت کنترل اینترنت در کشور در اختیار وزارت ارتباطات است و 6هزار گیگ ظرفیت ورودی کشور در سالر1400 دیده شد و این در حالی است که ترافیک داخلی 30هزار گیگ وترانزیت 5هزار گیگ است.

وی ادامه داد: شبکه coreاستان نوسازی و تجهیز شده است و با 145 کیلومترفیبر نوری به هم متصل هستند.

مدیر دیتای مخابرات منطقه گلستان گفت: یکی از معضلات جامعه ناآگاهی مردم و بسیاری از مشترکان که از سرویس ADSLاستفاده میکنند، این است که سرویس را درست انتخاب نمیکنند و اتصالات نادرست همواره مشترکان و مخابرات را دچار مشکل میکند.

مقدس زاده تصریح کرد: تعداد140هزار مشترک استفاده از ADSLو 240 0مشترک برای استفاده از VDSLداریم.

وی افزود: استفاده از تکنولوژی FTTH بسیار با کیفیت و پایدار است و هیچ گونه فرکانس و یا امواج در محیط وجود ندارد.

مقدس زاده بیان کرد: سرویس وایرلس یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین تکنولوژی ها در حوزه دیتا است که تقریبا یک هفته است در استان رونمایی شده و 14 مشترک در استان دارد و هزینه نصب آن 10 میلیون تومان است.

وی افزود: بالغ بر 3 هزار مشترک تجاری در استان از سرویس mplsاستفاده میکنند.

گفتنی است این کارگاه یک روزه در راستای آشنایی هر چه بیشتر رسانه های استان با بخش های مختلف مخابرات استان و تجهیزات مخابراتی برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار