معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در قانون بودجه امسال مبلغ سه هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان برای اسفالت معابر روستاهای کشور مصوب شده و قرار است از پایان ماه جاری در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد.

۳۸۰۰ میلیارد تومان برای اسفالت معابر روستاهای کشور مصوب شده است

به گزارش گلستان 24،  محمدرضا شاملو در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی بنیاد مسکن استان گلستان  اظهار کرد: برای ۴۰ هزارو ۸۰۰ روستای کشور طرح هادی تهیه شده و ساخت و ساز در محدوده روستاها در چارچوب مصوبات این طرح انجام می شود.

وی تصریح کرد: در بخش اجرای طرح هادی در بیش از ۲۱ هزار روستاها کارهای اجرایی انجام شده که بخشی از ان به اتمام رسیده و بخش دیگری نیز نیمه تمام بوده که با ترزیق منابع اعتباری تعداد پنح هزار روستا امسال در دست اقدام خواهد بود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات مصوب شده در سال جاری در صورت تخصیص اجرای  بازنگری طرح هادی در چهار هزار روستا و حدود پنج هزار پروژه جدید و نیمه تمام در حوزه بهسازی محیط روستایی انجام می شود.

وی ادامه داد: استان گلستان دارای شرایط خوبی بوده و شاخص برخورداری ان در تهیه طرح هادی ۱۰۰ درصد و شاخص  اجرای فاز نخست این طرح ۷۴ درصد است.

شاملو گفت: در قانون بودجه امسال مبلغ سه هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان برای اسفالت معابر روستایی مصوب شده و قرار است از پایان ماه جاری در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار