بهره برداری فاز اول طرح هادی روستای سلطانعلی گنبد؛

فاز اول طرح هادی روستای سلطانعلی شهرستان گنبد با اعتبار۹۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید .

از لباس سنتی نماینده و فرماندار گنبد تا آوازخوانی دختران ترکمن + تصاویر

به گزارش گلستان 24، محمد حمیدی معاون استاندار گلستان گفت: این پروژه شامل جدول کشی ،آسفالت ،۱۵۰ متر کانال ،و پارک با با اعتباری که بخشی از سوی استانداری و بخشی از بنیاد مسکن تامین شده است اجرا شد.
وی همچنین گفت پارک روستای سلطانعلی اولین پارک روستایی شهرستان است .
حمیدی با اشاره به این که فاز دوم این طرح در سال های آتی پیگیری خواهد شد افزود: این روستا مدرسه ای نیز دارد که مخروبه است و پیشنهاد داده شده که بازسازی شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان نیز گفت: ۶۰ خزار مسکن روستایی در دست ساخت است که ۵۰ هزار واحد آن تحویل داده شده است.
محمدتقی زمانی نژاد افزود: از ۹۲۷ روستای استان برای ۹۱۰ روستا طرح تهیه شده است و که ۴۳۳روستا اجرا شده است.
وی همچنین گفت: ۸۹ هزار جلد سند نیز  برای مسکن های روستایی صادر شده است.
زمانی نژاد در ادامه در خصوص شهرستان گنبد نیز گفت: از ۲۰۰ روستای گنبد برای۱۵۵ روستا طرح آماده شده است که ۲۱ روستا فاز یک آن به پایان رسیده است و در ۲۷ روستا طرح نیمه تمام است.
وی اذعان کرد: در سال گذشته کل اعتبار طرح های هادی شهرستان گنبد ۱ و نیم میلیارد تومان بوده که امسال با پیگیزی ها ی نماینده فقط در تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ صرفا ۲ میلیارد توان در بخش طرح هادی دادیم که ۵۰۰ میلیون تومان به صورت ویژه اعتبار آمده است.
وی در خصوص طرح هادی ر وستای سلطانعلی که فاز یک آن به بهره برداری رسیده است نیز تصریح کرد: در این طرح ۲۰ هزار متر مربع آسفالت شده است که ۲۱۵۰ متر جابجایی شبکه ، ۲۱۵۰۰ متر تعریض محور ؛۱۰۵ متر کانال ،۳۰۰ متر محوطه سازی انجام شده است.
وی در پایان اذعان کرد: ۹ هزار واحد مسکونی در روستاها نوسازی شده است و ۱۷ هزارو ۵۰۰ جلد سند در شهرستان صادر شده است.
نماینده مردم گنبد در مجلس نیز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شتاب اجرای طرح های هادی گفت: یکی از کارهای بسیار خوب و ارزشمند دولت و مجلس مصوبات خوب در لایحه بودجه ۹۴ بود که بنده هم به عنوان موافق از این لایحه دفاع کردم بحث توجه به روستاها و طرح های هادی است.
سلیمان عباسی ادامه دا: در سال ۹۳ بودجه خوبی برای گنبد آمد که در بخش روستای کوچک خرطوم ،پشمک پناده ، زابل آباد ، شهرک بهشتی و همینطور روستای سلطانعلی که ۹۵۰ میلیون تومان به پایان رسیده است و منابع دیگر نیز تزریق خواهد شد.

 ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
انتهای پیام/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار