معاون عمرانی فرماندار گرگان :

معاون عمرانی فرماندار گرگان با اشاره به دستورالعمل اخیر سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور در خصوص پرداخت تسهیلات گفت: فرصت خوبی برای استفاده شهرداری‌ها از این تسهیلات که با کارمزد ۸ درصدی ارائه می‌شود، فراهم شده است.

مکان برخورداری شهرداری‌ها از تسهیلات ۸ درصدی فراهم شد/شهرداران برای ایجاد درآمدپایدار برنامه‌ریزی کنند

به گزارش گلستان 24، حجت یزدوئی در نشست با شهردار سرخنکلاته با قدردانی از تلاش‌های مدیریت شهری که رضایتمندی نسبی شهروندان را به همراه داشته است، اظهارکرد: شهرداری‌ها در بخش‌های مختلف با برخی کم و کاستی‌ها مواجه هستند برای همین تامین منابع درآمدی پایدار می‌تواند به کاهش مشکلات و نیازهای شهرداری‌ها کمک کند.

معاون عمرانی فرماندار گرگان با اشاره به آسان‌سازی پرداخت تسهیلات به شهرداری‌ها گفت: در روزهای اخیر سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور ابلاغیه‌ای را در خصوص چگونگی پرداخت تسهیلات به شهرداری‌ها ارسال کرد که فرصت خوبی برای شهرداری‌ها در جهت نوسازی ناوگان خدمات شهری و حمل و نقل عمومی و ... فراهم کرده است.

یزدوئی افزود: این تسهیلات دارای کارمزد ۸ درصد بوده و تا سقف یک میلیارد تومان در استان‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و مبالغ بالاتر نیز در صورت تایید و تصویب در کمیته ملی قابل پرداخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های شهرستان‌ گرگان می‌توانند از شرایط به وجود آمده برای برخورداری از این تسهیلات در جهت رفع مشکلات شهری و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان استفاده کنند.

معاون عمرانی فرماندار گرگان همچنین در ادامه از شهرداری جلین بازدید و در نشست با شهردار اظهار کرد: یکی از موارد اولویت‌داری که شهرداری جلین باید به دنبال آن باشد احداث ساختمان شهرداری بوده که در این باره لازم است اراضی مناسب شناسایی شود.

وی به شهردار جلین توصیه کرد دفتر سرمایه‌گذاری را در این شهرداری ایجاد کند و گفت: این کار می‌تواند در تامین منابع درآمدی پایدار به این شهرداری کمک کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار