رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران :

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک با جذب 13 میلیون مشتری عملکرد درخشانی درگسترش و توسعه فرهنگ قرض الحسنه که یکی از اهداف بلند مدت این بانک مسوب می شود، داشته است .

توسعه فرهنگ قرض الحسنه یکی از اهداف بلند مدت این بانک است/ پرداخت بیش از 2 میلیون فقره وام

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عیسی امامی در دیدار با شهردار  و رئیس شورای شهر گرگان اظهار کرد: این بانک مفتخر است با سرمایه ثبتی 50 هزار میلیاردریال در سال گذشته بیش از دو میلیون وششصد هزار فقره وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.

وی افزود: با توجه به نقش بی بدیل شهرداری ها در عمران وآبادانی شهر، این بانک آمادگی دارد با ارائه انواع خدمات پولی و بانکی به کارکنان و شهر وندان در پیشبرد اهداف شهرداری در توسعه کالبد عمرانی واجتماعی شهری گام های موثری بردارد.

 امامی ابراز امیداواری کرد که با توجه به مشکلات اقتصادی که مردم با آن دست به گریبان هستند این بانک بتواند با اعطای وام های ارزان قیمت در رشد و توسعه وضعیت اقتصادی شهروندان نقش موثرتری را ایفا کند. وی گفت:  در شرایط فعلی اسن بانک برای تکمیل و توسعه طرح های سرمایه گذاری، بهره مندی از روش های تامین منابع ارزان قیمت  با مشارکت مردمی، بهترین روش سرمایه گذاری را در اختیار قرار داده است و  آمادگی کامل برای کمک به تامین منابع در پروژه های سرمایه گذاری مردم محور را دارد.

در ادامه این دیدار شهردار گرگان نیز اظهار کرد: برخورداری از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران برای شهروندان از برنامه های اولویت دار شهرداری است که نقش مهمی در رفع مشکلات مردم و کارکنان این نهاد خدمت رسان دارد.

محمد رضا سبطی افزود: دریافت تسهیلات قرض الحسنه از این بانک در راستای رفع مشکلات کارمندان شهرداری و شهروندان گرگانی و انجام پروژه های  سرمایه گذاری از مهم ترین برنامه های شهرداری است.

وی افزود: وام های ارزان قیمتی که توسط این بانک پرداخت می شود، راهگشا ی بسیاری  از اقدامات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی در شهر است و با کمک کارشناسان درحال بررسی تمامی راهکارهای ممکن برای استفاده از خدمات بانک قرض السحنه مهر ایران هستیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار