فرماندار علی‌آبادکتول:

فرماندار علی‌آبادکتول گفت : در سفر دولت سیزدهم به گلستان برای شهرستان علی آباد بیش از هفت هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای توسعه زیر ساخت ها و پرداخت ۱۴۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شد.

7 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی علی‌آباد از محل سفر دولت/اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه برق با ۴۳۰ میلیون یورو

به گزارش خبرنگار گلستان 24، ابراهیم احمدی روز سه‌شنبه در نشست خبری قرارگاه خبری شهید همدانی در استانداری گلستان اظهار کرد: باهمت و تلاش دولتمردان، علیرغم مشکلات اعتباری دولت، اعتبارات ما نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ برابر شد و از ۹۰ میلیارد تومان به ۹۵۲ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور ۷۱۱ میلیاردتومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و حدود ۱۴ هزار و ۴۰۵ میلیاردتومان تسهیلات ارزی، ریالی و قرض‌الحسنه برای علی‌آبادکتول مصوب شد.

احمدی گفت: تصویب ۴۳۰ میلیون یورو برای سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول و پیش بینی ۵۰۲ میلیارد تومان برای فاضلاب شهر علی‌آبادکتول از مهم‌ترین پروژه‌ها در سفر رئیس‌جمهور بود.

فرماندار علی آباد اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۴۳ هزار و ۸۲۷ خانوار از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

احمدی بیان کر د: افتتاح کارخانه بافندگی و ریسندگی ماهوت شمال با ۱۰۰ نفر اشتغال، اورژانس بیمارستان بقیه‌الله و کلنگ‌زنی پلی کلینیک این شهرستان از مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار