معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری گرگان :

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری گرگان از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در شهرستان گرگان‌ به عنوان شهر پیشرو در این طرح، خبر داد و گفت: تیم جدید مدیریتی در فرمانداری گرگان گره‌گشایی از مشکلات و ایجاد رضایتمندی بین مردم را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در گرگان/ گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت اقدامات فرمانداری قرار دارد

به گزارش گلستان 24 به نقل از وابط عمومی فرمانداری گرگان، محمدعلی طبرسا در نشست با مدیر مخابرات شهرستان گرگان اظهار کرد: مدیریت و تیم مدیریتی جدید فرمانداری گرگان با داشتن رویکرد همسو با دولت مردمی که در راس آن فرماندار انقلابی و جهادی قرار گرفته است همه تلاش خود را برای رضایتمندی مردم و امیدآفرینی و گره‌گشایی از مشکلات آنان را در دستور کار قرار داده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری گرگان در این نشست که به موضوع اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اختصاص داشت، اظهارکرد: در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، اطلاعات فروشگاه‌هایی که ۶ کالای اساسی که یارانه به آنها تعلق می‌گیرد با محوریت فرمانداری و مشارکت اصناف جمع‌آوری شده است.

وی گفت: اطلاعات جمع‌آوری شده در اختیار شرکت همراه اول قرار گرفته تا در " سامانه یار" بارگذاری شود.

 طبرسا افزود: براساس برنامه‌ریزی دولت از ظرفیت شرکت همراه اول علاوه براینکه به عنوان متولی این طرح استفاده می‌شود؛ در تولید محتوای لازم به‌منظور اجرایی کردن فرآیند کالابرگ الکترونیکی نیز بهره‌گیری خواهدشد.

 وی اضافه کرد: تهیه اپلیکشن یار و تعریف کد ussd در راستای اجرای این طرح انجام شده است. فاز نخست این طرح که مربوط به جمع‌آوری اطلاعات اصناف و فروشگاه‌ها بود، انجام شده که در سامانه یار بارگذاری خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری گرگان فاز دوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را آموزش فروشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: در اجرای این برنامه باید از ظرفیت بسیج، شوراها و دهیاران بهره گرفت که هماهنگی سایر بخش‌ها و نظارت بر روند اجرای این طرح را فرمانداری برعهده خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مرحله آخر این طرح اطلاع رسانی و آموزش به مردم است که این کار همزمان در استان‌های کشور آغاز شده است.

گفتنی است اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی بعد از گرمسار در شهرستان گرگان به عنوان شهر پیشرو در این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار